Ron Jeremy Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden X3 er stort sett på 3 serie nivå, de vanlige flausene fra BMW mao, hard plast på nedre del av dørene osv. Har hatt E83, F25 og G08, sistnevnte var på en fint nivå syns jeg selv. De to første modellene slet med rufsete melk og brød motorer, N47. Men LCI F25 var en flott model. Nye iX3 tror jeg vil fremstå veldig ulikt ut fra hvordan du specer den. Men fokuset på bærbare materialer, les plast fremfor skinn, vil jo degradere interiøret. Det samme vil også følelsen av haptiske knapper på rattet gjøre - fremfor naturlige knapper. Jeg tror heller ikke en ny fabrikk med en helt ny model vil gjøre sitt til at nye iX3 fremstår som «hel ved» det første året eller så. Bildet du viser frem Lasse, var ikke det jeg umiddelbart så som det store problemet, mer usikker på det «mesh» mønsteret med belysning bak. Men en halvtime med en preproduksjonsmodel er ikke allverden. Den modellen som blir vist frem om et par uker, bør man kanskje ha høyere forventninger til… men hvor høye forventningene bør være etter legendariske G60 og andre nyere modeller fra BMW i det siste, er jeg usikker på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå