Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 hours ago, papertiger said:

420d xDrive Coupe M-Sport

Den mest kunstige annonseteksten jeg har sett noen gang tror jeg. Det fremheves: Alufelger for optimalt veigrep, lakkerte speil for å matche støtfangere, antispinn for bedre håndtering, høydejusterbart frontlys, automatisk tenning av hovedlys for bedre brukervennlighet. And on it goes 🙃

 

Det har gått inflasjon i bruk av kunstig intelligens på bilannonser nå. Florerer av finn-annonser fylt til randen av bullshit og tåpelig ordbruk som føles som sløsing av tid å lese gjennom, må jo gjennom en novelle med flere avsnitt for å finne ut hvor lang EUen er på en random billig vinterbil.  Er faktisk litt provoserende når folk ikke gidder å legge innsats i salget av bilen, så personlig får jeg såpass avsmak av hele greia at jeg lukker annonsen og ser på noe annet. 

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo i retning sånn her:

"Dette er en outlet-bil som vi ikke har undersøkt, annonsen og all infoen om bilen er generert av chatgpt og kan inneholde feil som vi fraskriver oss alt ansvaret for. Kjøp bilen via finn's smidig bilhandel med BankID og betal til oppgitt kontonummer. Du får tilsendt en kode for å kunne hente bilnøkkelen i Instabox ved Rema1000 over veien. Hilsen oss i Superbilcentralen. Vi står alltid klare til å hjelpe deg med ditt nye bilkjøp! Ingen kan bil like bra som oss!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, papertiger skrev:

420d xDrive Coupe M-Sport

Den mest kunstige annonseteksten jeg har sett noen gang tror jeg. Det fremheves: Alufelger for optimalt veigrep, lakkerte speil for å matche støtfangere, antispinn for bedre håndtering, høydejusterbart frontlys, automatisk tenning av hovedlys for bedre brukervennlighet. And on it goes 🙃

Haha, jeg måtte sjekke en annen annonse og havnet inn på en relativt ny iX..

Andre fremragende funksjoner inkluderer nøkler, et skinnratt og elektriske vindusheiser foran og bak. Bilen er utstyrt med høyttalere og midtarmlene bak og foran. For ekstra komfort og brukervennlighet, inkluderer bilen en kjørecomputer. Sikkerhet er viktig for oss, derfor inneholder bilen syv kollisjonsputer, lakkerte støtfangere, samt lakkerte utvendige speil. Tenk at vi må til 2023 for å få med både nøkler, elektriske vindusheiser og lakkerte støtfangere på en bil. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2024 den 17.38, papertiger skrev:

Das ist korrekt! 
 

Ser ut den lokale forhandleren der jeg bor har tatt i bruk KI i annonseskrivingen:
 

420d xDrive Coupe M-Sport

Den mest kunstige annonseteksten jeg har sett noen gang tror jeg. Det fremheves: Alufelger for optimalt veigrep, lakkerte speil for å matche støtfangere, antispinn for bedre håndtering, høydejusterbart frontlys, automatisk tenning av hovedlys for bedre brukervennlighet. And on it goes 🙃

Haha, den har faktisk et pollenfilter også 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet hvorfor BruktbilXpress selger, de holder på å bli utkonkurrert:

Quote

Oppdag forskjellen med AutobyXpress AS, hvor dybdekunnskap veileder hvert valg.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=343861238

Det er den her de har fått rygget litt: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=334713916

Endret av E.C.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, E.C. skrev:

Tror jeg vet hvorfor BruktbilXpress selger, de holder på å bli utkonkurrert:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=343861238

Det er den her de har fått rygget litt: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=334713916

Den siste der var feit, ikke mange av disse 1.6TDI AMG utgavene… Og i tillegg har denne større luftfilter, går nok som et uvær vil jeg tippe… Og så lyden da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de største aktørene i hylekoret når det kommer til priser på e30 ,men denne her :

IMG_9605.thumb.png.be26b60ead23b5b4525de97e257e90e3.png

IMG_9606.thumb.png.e204270bc3664eb26da1e6720ab3b07d.png

Kunne jeg betalt godt med penger for .

1987 pre face Luxorbeige to dørs ,Gud bedre jeg skulle koset meg 😊

Denne med ny lakk og originale BBS 15 toms i urørt original stand.

Da hadde jeg fått sjelefred .

Men tipper der er mye jobb på denne ja og må vel ha et budsjett som ikke ligner grisen ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...