Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, FakeMechanic skrev:

Har du 500k å brenne?
La meg foreslå dette mesterverket fra bavaria. 1.5l 140hk framhjulstrekk👍

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172889870

 

Nitriste saker. Det hadde vært interessant å se hvordan registreringsstatistikken for F4x 1-serie ser ut, denne kan det ikke rulle mange av. Jeg så F4x 1-serie for første gang her om dagen i Oslo, og bilen var for ordens skyld en kjøreskolebil. Nå er nok dette segmentet noe utkonkurrert av elektriske biler (og i3 kannibaliserer vel denne greit), men jeg er overbevist om at salgstallene for F4x 1-serie er langt dårligere enn forventet. F2x 1-serie, især M135i/M140i, ble en klassiker over natten når dette fremkomstmiddelet her ble introdusert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt, men jeg kan ikke se for meg at dette endrer salget av 1-serien noe særlig. Det er mange entusiaster som blir sure når BMW gir 1-serien FWD, men faktumet er at BMW er et merke bestående av mange ulike kunder, hvor entusiastene ikke er majoriteten. Kan faktisk dra tilbake til 2010, der hele 4 av 5 trodde at 1-serie hadde FWD. Link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nitriste saker. Det hadde vært interessant å se hvordan registreringsstatistikken for F4x 1-serie ser ut, denne kan det ikke rulle mange av. Jeg så F4x 1-serie for første gang her om dagen i Oslo, og bilen var for ordens skyld en kjøreskolebil. Nå er nok dette segmentet noe utkonkurrert av elektriske biler (og i3 kannibaliserer vel denne greit), men jeg er overbevist om at salgstallene for F4x 1-serie er langt dårligere enn forventet. F2x 1-serie, især M135i/M140i, ble en klassiker over natten når dette fremkomstmiddelet her ble introdusert.

Bare å holdet på m135 eller m140 så lenge du kan. Spesielt bakhjulstrekkere. 

 

 

9 timer siden, E.C. skrev:

Det er kjipt, men jeg kan ikke se for meg at dette endrer salget av 1-serien noe særlig. Det er mange entusiaster som blir sure når BMW gir 1-serien FWD, men faktumet er at BMW er et merke bestående av mange ulike kunder, hvor entusiastene ikke er majoriteten. Kan faktisk dra tilbake til 2010, der hele 4 av 5 trodde at 1-serie hadde FWD. Link.

Folk vil kjøpe alt BMW, Merc eller Audi osv lager uansett. De fleste vil bare ha noe med hjul or motor gjerne med en av de emblemene på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, FakeMechanic said:

Har du 500k å brenne?
La meg foreslå dette mesterverket fra bavaria. 1.5l 140hk framhjulstrekk👍

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=172889870

 215230153_Screenshot(10).thumb.png.0cfbd3acc705413cfb8fc53d0a757175.png

Frøkna ser faktisk på en slik i 120xd konfigurasjon. Føles mye romsligere ut en tidligere 1 serie og har noen greie praktiske løsninger. Jeg kommer nok til å fortsette på F10 selv frem til M3 vogna blir ett år og to men hun kunne nok ikke brydd seg om det var bakhjul, forhjul eller 4-hjulstrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...