Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, StigJ skrev:

Jasså @Walkabout Påbegynt salg av deler før bytte av bil? :D

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=289924281

Vil helst ha de ut sommersesongen selv, men når dekka er tilnærmet nye så sjekker jeg interessen ;) Svarer seg sjeldent å selge så fine felger sammen med en 13 år gammel bil med nærmere 300k på telleren, da skal folk ha dekkstrekk og dieselstuss :P 

Skrevet
46 minutter siden, laffe skrev:

Denne 6-serien i Luxury-Line må være noe av det mer sjeldne i det norske bil markedet.  Men slo meg rett i hjerte - herlig eleganse:

https://www.finn.no/289875799

Ja, tenkte dette er @Fredrik 90 objekt.

Sober, litt utenfor boksen, langtur bil, komfort som en 7’er, fargene var lekre - mye for pengene rett og slett.

Skrevet
1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Ja, tenkte dette er @Fredrik 90 objekt.

Sober, litt utenfor boksen, langtur bil, komfort som en 7’er, fargene var lekre - mye for pengene rett og slett.

Godt observert 😀

Classy og lekker bil dette her, jeg må si 6-serie GT er en langt….langt penere bil enn 5-serie GT 👍 B58en er en fantastisk motor

Skrevet

Mulig jeg er konservativ men for meg så blir det bare feil med bakdører og hengerfeste på en 6 serie.

Skrevet

Det er mye bil og mye kvalitet for pengene 👍 Bare å få rydda litt på hekken, vekk med den kromlista og "528" emblemet hvor 5 tallet er tatt bort 😅

Skrevet

Den her var vel noe optimistisk? nesten 700K... Herlig bil, ikke misforstå men til denne prisen så skal man ikke legge mye mer på bordet for å få en M2. Og M2 er M bil og det er ikke M140i 😅

BMW 1-serie | FINN.no

Denne fremstår som ett mye bedre kjøp, er kun registrert noen måneder tidligere..

BMW M2 | FINN.no

Skrevet
1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

Den her var vel noe optimistisk? nesten 700K... Herlig bil, ikke misforstå men til denne prisen så skal man ikke legge mye mer på bordet for å få en M2. Og M2 er M bil og det er ikke M140i 😅

BMW 1-serie | FINN.no

Denne fremstår som ett mye bedre kjøp, er kun registrert noen måneder tidligere..

BMW M2 | FINN.no

Han er veldig optimistisk! Han har nylig annonsert på nytt med identisk pris tror jeg, han burde tatt hintet når den låg så lenge uten salg. Ellers enig i at siste alternativet er et mye bedre alternativ :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...