Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe dyr kanskje? Den fremstår som over snittet velholdt når man tenker på hvordan mange av E6x i 2025 ligger an, men man ser jo tendenser til utkjipinger her og der. Bytte endeledd på kun en side, Minerva dekk, gidder ikke bytte et tåkelys - samtidig som man fører opp ting som bytte av lyspærer og spylervæskemotorer på listen over ting som er gjort. Speilene er føkka, det er ikke noe "småting" når den motoren som bretter de ut går i stykker. Kjipe seter. Bikker den under 150k vil jeg si at det vil være et ok kjøp. 

Skrevet (endret)

Denne synes jeg er litt skummel…

"Stått for det meste i oppvarmet garasje i mitt eie"

Her kan man ha mye potensielle rustskader, gamle biler som blir brukt i saltet vinterstid og så parkert i varm garasje vil være veldig utsatt for rust. Det har en tendens til å sette fart på rusten som ofte er naturlig til stede fra før på en 17 år gammel bil. Man må jo anta at bilen er vinterkjørt ettersom annonseteksten ikke nevner noe annet og det følger med vinterhjul . 

Endret av Fredrik 90
Skrevet
1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Denne synes jeg er litt skummel…

"Stått for det meste i oppvarmet garasje i mitt eie"

Her kan man ha mye potensielle rustskader, gamle biler som blir brukt i saltet vinterstid og så parkert i varm garasje vil være veldig utsatt for rust. Det har en tendens til å sette fart på rusten som ofte er naturlig til stede fra før på en 17 år gammel bil. Man må jo anta at bilen er vinterkjørt ettersom annonseteksten ikke nevner noe annet og det følger med vinterhjul . 

Spesielt om den er dårlig ventilert, er den godt ventilert/avfuktet så er det ikke helt krise.

Skrevet
10 timer siden, randomwabble skrev:

Første tanken min er at dette ser ut til å være et langt bedre kjøp.
https://www.finn.no/mobility/item/410492368?ci=2

Bilen du henviser til er priset langt over hva disse er verdt. En kan lure på hvorfor, etter bildene å dømme er denne stylet med M5 frontfanger m/ leppe, store felger og tuning, noe som tydelig bærer preg av "ungdomskjørt" i min verden. 
-Bilen har i tillegg basic seter, noe jeg ville unngått for en hver pris. 

Skrevet
51 minutter siden, Orjan skrev:

Pen E36, men er i skaderegisteret. Og 419 er vel uansett for mye for US-M3?

https://www.finn.no/mobility/item/410415308

image.thumb.jpeg.e92703b6e132a75b2f52c22118db8cb6.jpeg

Særlig når den har gått 250 000 km… De legger inn kjørelengde på 155 000 annonsen, for så å skrive at det er miles. Det er ikke så vanskelig å bare oversette det til km. Miles er helt irrelevant når bilen skal selges her. 

Da er denne ett bedre kjøp i såfall..

https://www.blocket.se/annons/1002018203

Skrevet
1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Miles er helt irrelevant når bilen skal selges her. 

Dette gjør de jo bevisst, for å klemme bilen inn på søk med filter under faktisk (200+) km. Standard…

Skrevet
11 timer siden, humpfy skrev:

Dette gjør de jo bevisst, for å klemme bilen inn på søk med filter under faktisk (200+) km. Standard…

Rapporterte annonsen som svindel på finn før i dag, så nå har den på magisk vis riktig km-stand i annonsen 😛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...