Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av dere må jo få den inn i landet, dette er jo egentlig en bil man kan sitte på i mange år. Farge, utstyr og kilometer gjør dette til en perfekt samlerbil.  Den har også zf 6hp med sportsautomat program istedenfor smg(ssg)

Skrevet
6 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Sjeldent kul 550i, stortsett bestefarbiler med den motoren

Jeg liker litt de bestefars E60'ene uten M-sport. Denne dukka opp som tips under den røde E61: https://www.blocket.se/17417778 Høy kilometer og litt kjedelig med grått skinn, men gunstig pris og masse utstyr. Kommer sikkert til å angre om noen år på at jeg ikke kjøpte en slik som sommerbil.

Skrevet

Ser Finn.no har begynt med endå fleire ting for å tjene meir penger, før i år så avslutta dei rabatten for forhandlere ved republisering, så det er no 100% kostnad å fornye annonsene.  Ser ut som det ikkje var nok for nå står det også på fremsiden på annonsa når den var publisert første gang, mens inne i annonsen så står det når den er sist endret. Er nok for å tvinge frem flere republiseringer fra blant annet forhandlere😛 

Skrevet
4 timer siden, GtiGtr skrev:

Ser Finn.no har begynt med endå fleire ting for å tjene meir penger, før i år så avslutta dei rabatten for forhandlere ved republisering, så det er no 100% kostnad å fornye annonsene.  Ser ut som det ikkje var nok for nå står det også på fremsiden på annonsa når den var publisert første gang, mens inne i annonsen så står det når den er sist endret. Er nok for å tvinge frem flere republiseringer fra blant annet forhandlere😛 

Det er jo slik Finn har presset eiendomsbransjen til i flere år nå. Annonser for prosjekterte boliger er abonnementsstyrte, dvs. at de fornyes med en gitt månedspris (som ikke er direkte lav) etter 30 dager. For bruktboliger gjorde de den vanlige boligannonsen elendig ved å gjøre denne så simpel som mulig, for deretter å lansere "medium" og "stor"-pakke som oppgraderingsalternativer. Den store pakken inneholder nå det den vanlige annonsen tidligere inneholdt (pluss et par småting som ligger godt skjult), foruten at man får stort forsidebilde. Resultatet er at de har tvunget frem "medium" og "store"-pakker til en pris som er langt over hva en boligannonse tidligere kostet. Nå er det altså bilbransjen sin tur.. :rolleyes:

Skrevet
5 timer siden, GtiGtr skrev:

… nå står det også på fremsiden på annonsa når den var publisert første gang, …

Hvor ser du dato da bilen var publisert? Kan ikke se det i finn.no-appen, men kanskje jeg må logge meg på en datamaskin?

IMG_7383.thumb.jpeg.9f45730d9f0256f7cbd2fa3af80ff725.jpeg

Jeg skjønner fra et profesjonelt ståsted at det er irriterende. God forståelse faktisk, men som kjøper og privatperson(!) har jeg savnet å sett dato på da annonsene ble lagt lagt ut. Har kun sett redigeringstidspunkt, som har vært irriterende. 

Skrevet
1 time siden, Marius2002 skrev:

Hvor ser du dato da bilen var publisert? Kan ikke se det i finn.no-appen, men kanskje jeg må logge meg på en datamaskin?

Står her hvis du går inn via pc. 

image.thumb.png.e0a84b331c584733b1038a75a77e2508.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...