skoglund Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 1 time siden, Tore Høgvold skrev: 😱 Er det mulig? https://www.finn.no/mobility/item/433422886?ci=18 Er du skikkelig uheldig må det farges for å bli helt bra igjen, har prøvd for mange år siden å rense lignende skade uten hell. Ampera reagerte på dette 1
Øyvind L. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 8 timer siden, Orjan skrev: https://www.finn.no/mobility/item/440913799 Tja - hvor skal jeg begynne? Først og fremt klør det i øyene mine når jeg ser M-Tech II på en før-facelift E30 - det ser bare helt feil ut. Så blir det ikke bedre når man monterer stylingen med de skruene man tilfeldigvis hadde liggende, kjører på med dekk fra gud-vet-hvor, ikke klarer å bestemme seg for gull eller sølv senter og samtidig hevder at den fremstår som et av de mest gjennomførte og velholdte eksemplarene på markedet. Nei, dette var ikke bra. Også prisen da.. Og som de fleste E30 325i... Ikke rundet 200 tusen km enda.. Tror nesten ikke jeg har sett en 325i som gått mer en 180 tusen km de iste 20 årene.. 😂 Endret 4 timer siden av Øyvind L. sveigis, Ingvaldsen, Orjan og 2 andre reagerte på dette 1 4
Haug530D Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 19 minutter siden, skoglund skrev: Er du skikkelig uheldig må det farges for å bli helt bra igjen, har prøvd for mange år siden å rense lignende skade uten hell. Skjønner meg ikke på mennesker som hiver dekka baki setet og tror det blir ett bra resultat likksom
thansen Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Hei, trenger litt råd fra dere som har mer erfaring enn meg på BMW og bruktbilkjøp. Kjøpte nylig en BMW X3 xDrive30e (2021-modell) fra forhandler. Etter kjøpet tok jeg bilen til BMW-verksted for en gjennomgang, og fikk noen overraskelser som ikke stemmer med det som sto i FINN-annonsen. 1. Hybridbatteri-garantien stemmer ikke I annonsen står det: «Batteri garanti: 21.01.2029.» BMW har nå bekreftet at batterigarantien på denne bilen faktisk ble avsluttet allerede ved 100 000 km, så opplysningen i annonsen er feil. 2. Servicehistorikken var ikke slik som annonsert Annonsen skrev at bilen: «bærer preg av en ryddig og godt dokumentert servicehistorikk» «fremstår som svært godt vedlikeholdt, både kosmetisk og teknisk.» BMW skrev derimot i diagnosepapirene at bilen har dårlig servicehistorikk helt fra ny. Altså stikk motsatt av det som ble skrevet i annonsen. 3. Skade på ladeluken BMW fant også at charge status display / ladeluken er sprukket, noe som ikke sto i annonsen. Kostnad er ca. 1900 kr + 420 km kjøring tur-retur til merkeverksted. Spørsmål til dere: Hva er et realistisk prisavslag i en slik situasjon? Jeg ønsker helst ikke å heve kjøpet, men å få et fornuftig avslag. Har noen erfaringer med lignende saker, særlig rundt batterigaranti eller feilaktig opplyst servicehistorikk? Hvordan ville dere gått frem mot forhandleren? Setter stor pris på innspill fra dere som har vært borti tilsvarende. Fant en lignende sak hos motor.no men tenker det ikke kan skade med innspill fra faktiske erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå