Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dei som kan og vil klarer å ordne rusta på den. Da vil bilen øke i verdi og utsende blir veldig bra.

Ah, den typiske smale saken for den som kan det, å sveise inn en ny hjulbue og drive med rustfjerning på bakluka, slik at bilverdien går fra 40 til 45k, etter at man har brukt 20 timer og materiell til 10 k.

Skrevet
17 minutter siden, E.C. skrev:

Ah, den typiske smale saken for den som kan det, å sveise inn en ny hjulbue og drive med rustfjerning på bakluka, slik at bilverdien går fra 40 til 45k, etter at man har brukt 20 timer og materiell til 10 k.

Solgte e46 nå før jul. Rust er jo ikke noe stress!

IMG_4478.jpeg

Skrevet

Det er vel typisk med "rett før pressa"-biler som ikke skal holde mer enn 1-4 år og som ikke har noe øvre grense på krokan så lenge det går gjennom EU.

Skrevet
28 minutes ago, Fredrik 90 said:

Og for en gangs skyld så er det ikke en firesylindra hybrid… Men herrejesus for en pris, hva skjedde med at 7-serie falt som en stein i pris. Bilen er straks 10 år gammel

Helt enig! Alt for lav pris! Om jeg skulle selge min så skulle jeg ha betydelig mer :-) 

Skrevet
15 timer siden, Espen.st skrev:

På jakt etter en billig bil opp til 40-50k, noen tips? tenker noe som er billig i drift og har litt komfort. trenger ikke være Bmw

Er disse E87éne greie? hvordan er de i forhold til f20?

https://www.finn.no/mobility/item/434083110?ci=7

E87 er greie de ,men se opp for rust i travers bla og med diesel så tror jeg du har lite som kan dukke opp.

Vi har jo bensin 116 som skulle være den største driten som fanns ,men det har vist seg og være den beste bil som har vært hos oss oppigjennom.

Likevel gå for diesel for disse er daue i bensin utgave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...