Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri likt hekken på X4 G02, men ramla over disse i dag og må innrømme at det er eller annet i meg som digga stuket på de. Trodde nesten den ene var senka, men når jeg ser begge er like, så regner med de er såpass lave originalt? Gjorde seg betraktelig med 21" individualfelger:

https://www.finn.no/mobility/item/448086870?ci=2

Hvordan gjør B48 30i-motoren seg i disse bilene? Tørst som fy eller fin match?

image.thumb.png.dbc8079e309547594c9163b918ce41a6.png

Og Flamencorot M40i - for et navn på en farge, og for en farge!

https://www.finn.no/mobility/item/449824329?ci=6

image.thumb.png.2a3c19aa703e67322e671f38394db144.png

Skrevet
34 minutter siden, Eystein Ose skrev:

@Saltkjelen For oss som ikke vet. Hvorfor er det negativt at det er en Japan-bil?

Høyre ratt er vel vanlig der

Skrevet
11 minutter siden, sondre skrev:

Høyre ratt er vel vanlig der

Status med ventreratt i Japan, så mange biler har det. Og det er sjølvsagt mest venstreratta biler som blir importert.

Har sjølv en 996  og en Nissan Pao som er Japan-import, ser ikkje problemet med Japan då det ofte er lav km og godt vedlikehold på biler derfra. 

Skrevet
2 timer siden, Saltkjelen skrev:

@Markus E30 Nydelig bil, men det er litt håpløst at det ikke kommuniseres at det er en Japan-bil. 

Jeg liker dårligere denne formuleringer her.

"Denne bilen selges på vegne av kunde.
Glitre Bil AS er ikke solidarisk ansvarlig med selger og opptrer kun som mellommann."

Skrevet
2 timer siden, Eystein Ose skrev:

@Saltkjelen For oss som ikke vet. Hvorfor er det negativt at det er en Japan-bil?

Det blir som med US-biler, der mye deler og systemer i bilen er markedsspesifikt og helt forskjellig fra en EU-bil. Det vil for eksempel innebære nøkler med frekvenser vi ikke bruker her, radiofrekvenser, et språk som er umulig å forstå og ettergå i sømmene, "bomringspeil", labler med et språk man ikke enkelt kan forstå etc. Noen bryr seg neppe, men jeg mener likevel det er såpass relevant at det bør fremkomme at det er en Japan-bil.

1 time siden, Rune-K skrev:

Jeg liker dårligere denne formuleringer her.

"Denne bilen selges på vegne av kunde.
Glitre Bil AS er ikke solidarisk ansvarlig med selger og opptrer kun som mellommann."

Dette er jo i og for seg en helt legitim setning. Det er ytterst få mellommenn som ønsker å hefte solidarisk ansvarlig med selger for feil og mangler, når den eneste rollen er å formidle et salg. Som kjøper har du likevel fem års reklamasjonsfrist og et salg gjennom forbrukerkjøpsloven mot selger.

Skrevet
7 timer siden, Saltkjelen skrev:

@Markus E30 Nydelig bil, men det er litt håpløst at det ikke kommuniseres at det er en Japan-bil. 

De selger mye bil fra Japan , ett av kjenne tegnene er jo gjerne lav km på gammel bil. 
Men dem er langt fra alene om å prøve å gjøre butikk på japan import i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...