Dusy Skrevet i går, 03:37 Skrevet i går, 03:37 @Espen.sthan kunne jo i det minste bedt Chattern om å gå inn i rollen som en profesjonell, nøytral og upartisk selger når han først skal selge en opphora og herpa bil, eller? Eystein Ose og Espen.st reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet i går, 06:23 Skrevet i går, 06:23 "HeF10". Kraft og stil, en firesylindret dieselmotor med både 260 og 300hk og sportslig eksoslyd. Mhm.. 🤪 Espen.st reagerte på dette 1
Espen.st Skrevet i går, 06:26 Skrevet i går, 06:26 2 timer siden, Dusy skrev: @Espen.sthan kunne jo i det minste bedt Chattern om å gå inn i rollen som en profesjonell, nøytral og upartisk selger når han først skal selge en opphora og herpa bil, eller? Opphora og herpa bil?! Er jo drømmen det her 😍 Stawky reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Noe av det som forbauser meg mest er den manglende evnen mange av disse har til å vurdere verdien av ting. Ny helfoliering til vel halve verdien av selve bilen? Mulig den koster 45 laken, men håper for hans del at han har fått den gratis. RF91, ///M-ini95, Olaandref og 1 annen reagerte på dette 2 2
RF91 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Noe av det som forbauser meg mest er den manglende evnen mange av disse har til å vurdere verdien av ting. Ny helfoliering til vel halve verdien av selve bilen? Mulig den koster 45 laken, men håper for hans del at han har fått den gratis. Kan ein egentle setta ein pris på å "få oppmerksomhet overalt 🔥"? papertiger, Marius2002, Espen.st og 1 annen reagerte på dette 4
Olaandref Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 15 timer siden, Saltkjelen skrev: "HeF10". Kraft og stil, en firesylindret dieselmotor med både 260 og 300hk og sportslig eksoslyd. Mhm.. 🤪 Er nok snakk om en hybrid dette, med en 300hk bensinmotor som står for sportslig lyd og en 260hk dieselmotor for rå kraft. God for totalt 560hk skulle man tro. Nei her er det bare å handle, lyser ingen varsellamper for min del. Og utseendet da, klassisk med twist vil jeg si. 👌 Saltkjelen reagerte på dette 1
teerex Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) På 8.7.2026 den 22.10, papertiger skrev: Så har du sånne som denne, med en grusom AI-glorifisert annonse (det fremheves takrails for økt last, lyktespylere for optimal sikt, runflat dekk for sikkerhet og utvidet Online navigasjon. Og som det åpenbart ut fra bildet er noe grums med luftfjæring uten et ord nevnt, https://www.finn.no/465388439, som sammen med det over gjør at jeg får litt avsmak på hele forhandleren. Men det er jo bra at de poengterer at oppvarmede forseter er for kalde dager, i tilfelle noen ikke var helt klar over hensikten. Det er jo bare 50-60 år siden det ble introdusert i bilverdenen. "Cadillac ble det første bilmerket som tilbød elektriske varmeseter i produksjonsbiler, tilgjengelig som en ekstrautstyrspakke i 1966-modellen av Cadillac Fleetwood. 1971-1972: Det svenske bilmerket Saab tok teknologien videre og ble det første merket som gjorde oppvarmede forseter til standardutstyr." Endret 5 timer siden av teerex
KireS Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Lav km e46 330i cab: https://www.finn.no/468409064 hadde nok blitt solgt fortere hvis se fikk av folie og satte på noen originale hjul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå