Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, The Quark skrev:

Når du sier det, så mener jeg å huske at 001 var ute for en ulykke en del år etter jeg slo den fra meg. Den begynner å bli en del år siden sist jeg hørte noe om den, så jeg har ingen anelse hvordan status er i dag.

Det stemmer. 001 er fikset opp, befinner seg i M&R mener jeg. Helt rå bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Quark skrev:

Når du sier det, så mener jeg å huske at 001 var ute for en ulykke en del år etter jeg slo den fra meg. Den begynner å bli en del år siden sist jeg hørte noe om den, så jeg har ingen anelse hvordan status er i dag.

Somsagt så mener jeg dette er en skjøtebil basert på en Omega 2.0 i (Her skyter jeg fra hofta).Var / er endel aktiv i Opelmiljøet enda og mener jeg så denne live som en særdeles fin bil igjen for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sveigis skrev:

Somsagt så mener jeg dette er en skjøtebil basert på en Omega 2.0 i (Her skyter jeg fra hofta).Var / er endel aktiv i Opelmiljøet enda og mener jeg så denne live som en særdeles fin bil igjen for noen år tilbake.

Og den befinner sei her opp i nord?stemmer ikke det,harstad område?

Reg nr UR45783

Ser ikke ut som denne har noe befatning med bilen som gikk i harstad:)

Endret av skoglund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/23/2022 at 11:52 AM, BMWE39turbo said:

https://www.blocket.se/annons/goteborg/bmw_120_i_m_sport_bilia_days_kampanj/99089652

Noken som kunne tatt seg tiden til å kontrollsjekke prisen på denne ved import, eg kom fram til ca 275 000 nok. Da har eg regna med 5-6000 i 'pruting', og gjort om summen til norske frå svenske kroner. 

Og er det heilt hol i hodet og prøve seg på en liten 1 serie til familiebil? Tenker hive på takboks men vi har 2 små hunder (staff) og mulighet for at det kan bli et nytt familiemedlem med tiden 😅. Er flink å pakke å stue da hehe...

Eg regner med eg mister all garanti ved import også? Men dette bør vel gå greit om eg har maskinskadeforsikring?

 

Er ikkje finn annonse så flytt gjerne til offtopic tråden visst det blir heilt feil. 

Tja. Har F20 med bakovervendt barnesete som nr. 2 bil nå. Det er vesentlig dårligere plass framme i den vs. samme oppsett i F36'en vi har som familiebil. 

Det går greit på korte turer, men på langtur ville jeg hatt noe med mer plass i framme. Men for oss går det fint da vi stort sett kun er 1 voksen + poden i F20'en (til/fra bhg, butikken osv.). Se tråden min, ligger litt bilder der.

Vil tippe at i3 f.eks. har bedre plass foran med bakovervendt sete i baksetet grunnet utformingen på setene. Du får mye bra 3-serie (og faktisk 4-serie GC også) for de 275 000kr du skisserer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viste seg at prisen blir nærmere 325k og det blir for mykje for en 1 serie. Har flyttet oppmerksomheten over til f31. Men er dessverre litt sær, sort bil er uaktuelt, og vil ikkje ha bil med takluke eller panorama tak. Ellers er eg ikkje spesielt nøye, annet enn lavest mulig kmstand, bakhjulstrekk og manuell er å foretrekke men automat og firhjulsdrift er greit.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=252444014 denne har dessverre panorama. 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=251643868 Denne er sort/brun(?) men om en hadde fått en god pris kunne eg kanskje vurdert få foliert i rød og ei alpinaleppe foran så hadde den ikkje nødvendigvis blitt så gale.

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...