Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Rå M5

 

råflott m5, synd den er svart.. hadde den hatt utvendig farge hadde det nok blitt inbytte🤔

Nydelig interiørfarge da, som står godt til sort eksteriør.

Ikke utført Vechicle Inspection i oktober 2021 trekker jo ned litt da - da er vel sannsynligvis rustgarantien borte. Alle servicer var jo også med oransje "OK" så de er jo gjort sent, men det trenger jo ikke bety at de er gjort alt for sent til at maskinskadedekning blir et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hahah skrev:

Skjønner, er vel stor forskjell på de forhold til standard frontlys?

Tja, noe forskjell er det, men jeg tenker mest utseendemessig og ved videresalg :) I mine øyne er det vanvittig forskjell på xenon og LED når det gjelder hvor moderne bilen fremstår, og den forskjellen vil nok bare øke de neste årene.

Det er grunnen til at jeg aldri ville kjøpt en F10 LCI (eller annen BMW-modell) hvor adaptive LED var et mulig tilvalg, men som ikke ble valgt som ekstrautstyr.

Uten adaptive LED ser en 2017-modell M-sport så og si lik ut som en 2011-modell (LCI xenon ser faktisk kjipere ut enn pre-LCI xenon, da LCI har halogenblinklys og ikke LED-blinklys slik som pre-LCI). 

På bildet her der du forskjellen på pre-LCI xenon og LCI adaptive LED. 

PS. LCI står altså for "facelift" om du ikke er kjent med begrepene :) 

f10xenonled.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Tja, noe forskjell er det, men jeg tenker mest utseendemessig og ved videresalg :) I mine øyne er det vanvittig forskjell på xenon og LED når det gjelder hvor moderne bilen fremstår, og den forskjellen vil nok bare øke de neste årene.

Det er grunnen til at jeg aldri ville kjøpt en F10 LCI (eller annen BMW-modell) hvor adaptive LED var et mulig tilvalg, men som ikke ble valgt som ekstrautstyr.

Uten adaptive LED ser en 2017-modell M-sport så og si lik ut som en 2011-modell (LCI xenon ser faktisk kjipere ut enn pre-LCI xenon, da LCI har halogenblinklys og ikke LED-blinklys slik som pre-LCI). 

På bildet her der du forskjellen på pre-LCI xenon og LCI adaptive LED. 

PS. LCI står altså for "facelift" om du ikke er kjent med begrepene :) 

f10xenonled.jpg

Var stor forskjell utseendemessig ser jeg, Adaptive LED ser mye mer moderne og finere ut :-) Må definitivt ha en BMW med Adaptive LED nå hehe. Noe annet utstyr som er et must eller er anbefalt å se etter på BMW F10/F11 2013-2016?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dusy skrev:

Daytonaviolet er en rå farge :) Så veldig fin ut denne.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=255240199

Nyyydelig, dette ville vært en flott Søndagsbil, selger er fra Skien… denne burde jeg sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ron Jeremy said:

Nyyydelig, dette ville vært en flott Søndagsbil, selger er fra Skien… denne burde jeg sett.

Ja, herregud. Å som jeg skulle hatt denne i garasjen selv. Vader setene i tillegg gjorde virkelig bilen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dusy skrev:

Ja, herregud. Å som jeg skulle hatt denne i garasjen selv. Vader setene i tillegg gjorde virkelig bilen 😍

Men 10.95, burde det ikke vært facelift da? 
Eller ble det først som 97’?

E36 er vel den generasjonen med de flotteste fargene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Ron Jeremy skrev:

Men 10.95, burde det ikke vært facelift da? 
Eller ble det først som 97’?

E36 er vel den generasjonen med de flotteste fargene?

E36 har vel egentlig strengt tatt ingen facelift. Den er litt som en Tesla Model 3. Den kom med en rekke forbedringer gjennom 92 til 99. 

Men i 97-99 skjedde det mest, og denne defineres som ''facelift''.

Dette er da altså en preface bil.

En veldig riktig bil, spesielt siden den er uten dasslokk som er jo veldig ettertraktet på eldre BMW. 

Den er jo bare bruktimportert for fortjeneste, men det er jo en fin bil som ser ut til å være i god stand. Helt inntil man plukker den ned 🤐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.11.2021 den 17.07, 730D F01 skrev:

Han ser vel for seg et kjapt bil flipp. Får jo -14 mod competition til samme pris. Men for noen biler. M6 ligger høyt på lista..


Ser ut som den raske flippen hans ikke gikk helt som planlagt. Han har forsøkt seg med en god del variasjon i prisene nå:

Ikke at dette har verdens største betydning, men det er jo irriterende å hevde bilen er norsksolgt når den åpenbart er bruktimportert.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235839196
927073036_Skjermbilde2022-04-26kl_11_58_19.thumb.png.3b1331c1c37f4cbb8505edf3b42edd45.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Saltkjelen skrev:


Ser ut som den raske flippen hans ikke gikk helt som planlagt. Han har forsøkt seg med en god del variasjon i prisene nå:

Ikke at dette har verdens største betydning, men det er jo irriterende å hevde bilen er norsksolgt når den åpenbart er bruktimportert.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=235839196
927073036_Skjermbilde2022-04-26kl_11_58_19.thumb.png.3b1331c1c37f4cbb8505edf3b42edd45.png

Veldig spesielle prisendringer da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...