Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Lånet er en ting, men bilene skal driftes. Det er vedlikehold og deler, høyere innkjøpspris betyr ofte høyere verkstedspris. Samtidig tror jeg mange regner langkjøringsforbruk når de skal beregne kostnader, altså si at M3en bruker 0,8L(vet ikke reelle tall her), mens dagligkjøring er i by og lyskryssrace, samt litt blanding, så det reelle blir faktisk over 2L på mila i snitt. Man kjøper ikke M3 for å kjøre som en Prius. 
Uansett, tror jeg også mange tror de har en mer spesiell bil enn de faktisk har.
 

Er en på Facebook nå som selger en E91 335d og skulle ha en god del mer enn han ga for den for 2 måneder siden. Den er da også kjørt på x-antall tusen kilometer og er gått langt langt. Forsvarte det med alt som er gjort og kostet på, som en vanlig menigmann ville sett på som standard vedlikehold og rep og de større kostnadene var tatt av tidligere eiere. Altså har han gjort det man gjør for å opprettholde verdien mest mulig, ikke øke. Samtidig var det påstand om at fått bud på over det som var lagt ut til, men hvorfor ikke selge da? :) 

Mmmnei, mye rart rundt om. Pass på historikk bare når man kjøper :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Marius2002 skrev:

Samtidig var det påstand om at fått bud på over det som var lagt ut til, men hvorfor ikke selge da? :)

Det husker jeg spesielt på én bil jeg hadde veldig lyst på. Var til salgs for la oss si 80K. Jeg ventet litt for å se om prisen gikk ned, men det som skjedde var at etter en stund stod det i annonsen "Bud på 80K mottatt"

Javel? Det er jo det du ville ha, hvorfor selger du ikke til personen som har gitt det budet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=271115310


BMW z3 er en snerten og moro bil med god kjørekomfort. Masse krefter og manuell girkasse gir en god kjørekomfort hvor man føler man har kontroll på hele bilen.. 

Her får man en bil som fint kan frakte fire voksne på både kort & lang turene. 

 

Javel? :evillol:


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, E.C. skrev:

Det oppsummerer en del forhandlere ganske bra. Ofte er teksten skrevet før man i det hele tatt har sett bilen.

Det gjelder ikke bare forhandlerne det. Når jeg leste i instruksjonsboken til min nye Z4 så sto det at det var veldig viktig å sikre barna i baksetet selv på korte turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rune-Khehe. Jeg må dog si at jeg har mer forståelse for at noen som skriver bruksanvisninger dagen lang for alle slags mulige biler begår denne feilen enn en person som skal beskrive noe de har stående foran seg som skal selges. Med brukte varer er det som regel desto mer vesentlig å beskrive nåværende tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rune-K skrev:

Det gjelder ikke bare forhandlerne det. Når jeg leste i instruksjonsboken til min nye Z4 så sto det at det var veldig viktig å sikre barna i baksetet selv på korte turer.

Sikker på at det ikke sto at det var viktig å sikre barna som satt "Bak" setet? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Patta skrev:

Din økonomi selvfølgelig, kanskje om du vinner i Eurolotto så er den prisen der lommerusk :) 

Takk takk, ja det hadde vært drømmen.. Å bare kunne kjøpe biler jeg har lyst på når jeg ser dem for salg. Det er ikke få biler jeg har sett bli solgt som jeg har tenkt at "Hadde jeg bare hatt råd..", men nå er situasjonen slik og da er det ikke noe å gjøre med det. Men Eurojackpot ja, er noen millioner man kan vinne der. Om man klarer å få 5+2

Men videre til det jeg tenkte å skrive. Jeg surfet Mobile slik jeg ofte gjør, også fant jeg denne godbiten. En NauticGrün E31 850(C?)i med 6-trinns manuell girkasse. 57 laget med fargen, ble visst droppet i '93 pga lite interesse for den, men uansett har dette endt opp med å være en ganske sjelden bil

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-850ci-850i-bruges/342461547.html?searchId=3c7b0170-8a86-82f5-a51e-9ded876e8ab1&ref=srp&type=ad

 

52480f52-7ad6-442c-ac78-91f49d5624fd.jpeg

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av Bimmers folket blir aldri fornøyd om det er 10 eller 100bilder 😄..Uansett hvorfor ikke legge ut masse bilder så kan folk som er interesserte heller studere bilen som man ofte gjør enn å måtte ta turen fra Norges ende. Bedre med masse bilder enn få bilder.
Hilsen eier av denne😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...