Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Siden det er diskutert G05 X5 45e i et par andre tråder, tok jeg meg selv i å se etter det på finn. Og fant da BMW X5 | FINN.no i Phytonic blue med individual merino coffee med massasje og seteventilasjon. Til en veldig hyggelig pris. Lekker kombo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Siden det er diskutert G05 X5 45e i et par andre tråder, tok jeg meg selv i å se etter det på finn. Og fant da BMW X5 | FINN.no i Phytonic blue med individual merino coffee med massasje og seteventilasjon. Til en veldig hyggelig pris. Lekker kombo! 

Den har ligget ute siden i sommer😳 ( tror jeg ) da til godt over 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, KireS skrev:

Ikke dette god pris for en G31 540d?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=289596441

Tja god og god pris fru blom, de ligger som regel godt over 600 000,-. Men jeg registrer at dette er en importbil uten varme i ratt eller Webasto. Tydeligvis kun ett felgsett siden sommerdekk ligger løse, ikke hengerfeste og ikke firesoners klima som stort sett alle 540 har. 

Jeg blir bare glad av å følge med på bruktprisene på 540d. Disse bilene er vesentlig mer verd enn hva jeg hadde sett for meg 😅 Selv om sedanen ligger noe lavere i pris, håper dette holder seg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 3-serie | FINN.no

M340i, ganske riktig fullutstyrt til en ikke avskrekkende pris med Merino Individual-interiør. Den er svart/svart, så kjedelig. Men for under 800k er det mye bil for pengene. Burde kanskje komme enda litt lenger ned. Pr nå er den 160k rimeligere enn nestemann. Kan selvfølgelig ikke sammenliknes fargemessig, men virker å være tungsolgt for opp mot millionen. Går den for 760-770 tror jeg man kan ha bilen et års tid uten nevneverdig tap. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, fupsaker said:

BMW 3-serie | FINN.no

M340i, ganske riktig fullutstyrt til en ikke avskrekkende pris med Merino Individual-interiør. Den er svart/svart, så kjedelig. Men for under 800k er det mye bil for pengene. Burde kanskje komme enda litt lenger ned. Pr nå er den 160k rimeligere enn nestemann. Kan selvfølgelig ikke sammenliknes fargemessig, men virker å være tungsolgt for opp mot millionen. Går den for 760-770 tror jeg man kan ha bilen et års tid uten nevneverdig tap

For de (oss) som ikke takler M3/M4-fronten, så må jo 340 være attraktivt. God prismessig avstand til nettopp tilsvarende M3 har den også. Spesielt om man får prutet den litt ned på 700-tallet. Annenhåndsverdien, spesielt over tid, er jo ikke den samme for denne da, så det blir jo et totalregnestykke,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Var ikke lenge han der Sotragutten ville ha 1Men  https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=290701406

Begynner å bli en del eiere på kort tid på denne også.... 

den var gått rundt 40 å koster 639 mener jeg når svensken hadde den i norge. Hadde ikke rå den gang heller jeg å nå er det jo blitt lapskaus bil snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, *MrB* skrev:

For de (oss) som ikke takler M3/M4-fronten, så må jo 340 være attraktivt. God prismessig avstand til nettopp tilsvarende M3 har den også. Spesielt om man får prutet den litt ned på 700-tallet. Annenhåndsverdien, spesielt over tid, er jo ikke den samme for denne da, så det blir jo et totalregnestykke,.

Jeg tror man skal få den lenger ned på 700-tallet og derfor ha bekymringsfritt og tilnærmet et gratis bilhold et års tid. Den var gjennomført pen med riktig utstyr, bare litt dølle farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2023 den 10.04, papertiger skrev:

"Rart" denne ikke ble solgt, Individual X5 50i i nabolaget. Nydelig fargekombo.

Noe for @Saltkjelen dette :D 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272823120

Nydelig X5! Kunne absolutt vært noe. :)

1 time siden, Chris A skrev:

@Saltkjelen her er fargen din😎

2021 530e alvit grey

Fantastisk - foruten valg av motor. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

BMW 3-serie | FINN.no

M340i, ganske riktig fullutstyrt til en ikke avskrekkende pris med Merino Individual-interiør. Den er svart/svart, så kjedelig. Men for under 800k er det mye bil for pengene. Burde kanskje komme enda litt lenger ned. Pr nå er den 160k rimeligere enn nestemann. Kan selvfølgelig ikke sammenliknes fargemessig, men virker å være tungsolgt for opp mot millionen. Går den for 760-770 tror jeg man kan ha bilen et års tid uten nevneverdig tap. :) 

Takk for tipset, denne skal jeg se på klokken 16 nå i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...