BrokeBoi Skrevet Februar 22, 2023 Share Skrevet Februar 22, 2023 @Peak Veldig godt mulig at fargen fremstår mye mer ekslusiv i virkeligheten enn det bildene klarer å gjengi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 Pen bil, men miles er ikke det samme som km, og US E36 M3 er ikke det samme som EU E36 M3... BMW M3 | FINN.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 24 minutter siden, Orjan skrev: Pen bil, men miles er ikke det samme som km, og US E36 M3 er ikke det samme som EU E36 M3... BMW M3 | FINN.no Samt kollisjonsskadet (selv om det ikke er så mye) Werther, laffe og Orjan reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 Rapporterte den til finn. Må legge på 60% på km-stand og trekke fra 80 hk på effekt her. Orjan og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=266087997 Noen som har noe inputs på denne? en bil jeg vurderer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 1 hour ago, E39_Cato said: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=266087997 Noen som har noe inputs på denne? en bil jeg vurderer Mange som er gode på å rette biler billig i Øst-Europa, så hadde nok tatt ekstra god titt på bilen sammen med noen som kan karosseri, gjerne aktuell modell. Drivverksmessig er den sikkert iht. pris og km-stand. E39_Cato og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 1 time siden, E39_Cato skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=266087997 Noen som har noe inputs på denne? en bil jeg vurderer Us import via øst Europa er gjerne ikke en drømme kombo. Jeg kan for all del ta feil , men jeg blir veldig skeptisk selv,så skeptisk at det må inspiseres med kamera overalt for å sjekke at det ikke er tatt snarveier på reparasjoner og id av bil. E39_Cato, Olaandref, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 4 minutter siden, skoglund skrev: Us import via øst Europa er gjerne ikke en drømme kombo. Jeg kan for all del ta feil , men jeg blir veldig skeptisk selv,så skeptisk at det må inspiseres med kamera overalt for å sjekke at det ikke er tatt snarveier på reparasjoner og id av bil. Dette har det blitt advart om i media og, så her er det greit å være på vakt ja. E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 Individual i4 M50 i Speed Yellow. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=292471848 fupsaker, Orjan, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 Speed Yellow er min «favorittfarge» blant biler, og tenkte faktisk på hvordan en i4 hadde sett ut i den fargen her en dag. Konklusjonen må vel bli at jeg kanskje hadde valgt en annen farge akkurat der. HenrikSolberg, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 Har sett på og kjørt denne i4en ved noen anledninger. Bildene i annonsen rettferdiggjør ikke bilen på noen som helst måte. Med sommerhjulene påmontert (Style 868M) og bilder med korrekt fargegjengivelse, ser denne vanvittig tøff ut. Hadde dog ikke turt å eie en gul bil selv. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Har sett på og kjørt denne i4en ved noen anledninger. Bildene i annonsen rettferdiggjør ikke bilen på noen som helst måte. Med sommerhjulene påmontert (Style 868M) og bilder med korrekt fargegjengivelse, ser denne vanvittig tøff ut. Hadde dog ikke turt å eie en gul bil selv. Gul bil kan anbefales 😬 Sparer vel på og kjøpe denne vs og vente på din? Og i tillegg får du riktige hjul, farge ingen har og kan pimpe opp innvendig 😁 Ampera, Snagg30 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 11 minutter siden, Skulebollen skrev: Gul bil kan anbefales 😬 Sparer vel på og kjøpe denne vs og vente på din? Og i tillegg får du riktige hjul, farge ingen har og kan pimpe opp innvendig 😁 Det skriker for mye oppmerksomhet - en oppmerksomhet jeg ikke ønsker. Neida, denne blir dyrere enn det min blir og ettersom jeg allerede har ventet lenge, kan jeg vente en måneds tid til før den går i produksjon (ligger hittil an til april). Da får jeg også fargen jeg vil ha, en 2023-modell og en bil som ikke har blitt grisekjørt. fupsaker, Marius2002 og Ampera reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 34 minutter siden, Saltkjelen skrev: Hadde dog ikke turt å eie en gul bil selv. Kun de tøffeste som tør å eie gule biler Chris A, Ampera, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 24, 2023 Share Skrevet Februar 24, 2023 3 minutter siden, Walkabout skrev: Kun de tøffeste som tør å eie gule biler Føler det er en marginal forskjell mellom en gul 911, Lambo eller M4 og en gul firedørs elektrisk sedan. 😂 skoglund, fupsaker, AlexHD og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå