Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 hour ago, E39_Cato said:

Mange som er gode på å rette biler billig i Øst-Europa, så hadde nok tatt ekstra god titt på bilen sammen med noen som kan karosseri, gjerne aktuell modell. Drivverksmessig er den sikkert iht. pris og km-stand. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E39_Cato skrev:

Us import via øst Europa er gjerne ikke en drømme kombo. 

Jeg kan for all del ta feil , men jeg blir veldig skeptisk selv,så skeptisk at det må inspiseres med kamera overalt for å sjekke at det ikke er tatt snarveier på reparasjoner og id av bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, skoglund skrev:

Us import via øst Europa er gjerne ikke en drømme kombo. 

Jeg kan for all del ta feil , men jeg blir veldig skeptisk selv,så skeptisk at det må inspiseres med kamera overalt for å sjekke at det ikke er tatt snarveier på reparasjoner og id av bil.

Dette har det blitt advart om i media og, så her er det greit å være på vakt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på og kjørt denne i4en ved noen anledninger. Bildene i annonsen rettferdiggjør ikke bilen på noen som helst måte. Med sommerhjulene påmontert (Style 868M) og bilder med korrekt fargegjengivelse, ser denne vanvittig tøff ut. Hadde dog ikke turt å eie en gul bil selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Har sett på og kjørt denne i4en ved noen anledninger. Bildene i annonsen rettferdiggjør ikke bilen på noen som helst måte. Med sommerhjulene påmontert (Style 868M) og bilder med korrekt fargegjengivelse, ser denne vanvittig tøff ut. Hadde dog ikke turt å eie en gul bil selv.

Gul bil kan anbefales 😬 Sparer vel på og kjøpe denne vs og vente på din? Og i tillegg får du riktige hjul, farge ingen har og kan pimpe opp innvendig 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skulebollen skrev:

Gul bil kan anbefales 😬 Sparer vel på og kjøpe denne vs og vente på din? Og i tillegg får du riktige hjul, farge ingen har og kan pimpe opp innvendig 😁

Det skriker for mye oppmerksomhet - en oppmerksomhet jeg ikke ønsker. Neida, denne blir dyrere enn det min blir og ettersom jeg allerede har ventet lenge, kan jeg vente en måneds tid til før den går i produksjon (ligger hittil an til april). Da får jeg også fargen jeg vil ha, en 2023-modell og en bil som ikke har blitt grisekjørt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...