Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, FransEirik skrev:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=369734124&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

 

noen som kan hjelpe med å finne ut om denne er tidligere skadet? Står ett eller annet helt nederst i annonsen om dette..

Da må du skaffe vin nr, det står den er tidligere skadet. Dette er også bil produsert for marked utenfor EU, siden den har oljeskift på 15000 km/ 12.mnd.

Våre kjøretøy er import og re-import med tysk TÜV, som vi formidler. Bilen selges på vegne!
Alle nødvendige dokumenter for registrering vil selvsagt bli utlevert til deg ved kjøp, slik at du kan registrere kjøretøyet umiddelbart uten problemer. Bilene våre hadde tidligere skader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/13/2023 at 7:28 PM, Werther said:

Dette "aldri vinterkjørt" er det fryktelig mye av på finn - påstander som det er umulig å dokumentere, bare bullshit.    

Haha, ja. Min E39 kjøpte jeg i 2016 og da var kanalene og jekkfestene "på vei". 2016-2017 var siste sesongen den har gått med vinterdekk, så jeg kunne ærlig ha skrevet at den ikke er vinterkjørt de siste 6 årene. Det vil jo høres veldig bra ut i en annonse, men standen blir jo ikke bedre av den grunn og ny metall i kanalen vokser ikke akkurat ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke vinterkjørt" er en gjenganger ja. Dreier det seg om eldre biler så tror jeg svært sjeldent dette stemmer, med mindre det er noe helt spesielt. Min Alpina B10 er i følge selger ikke vinterkjørt siden 2012, og før det kun gått i Nord-Sverige hvor det ikke saltes (i motsetning til Nord Norge hvor de salter). Denne har de fineste jekkfestene jeg har sett på noen E39, så jeg føler dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2023 den 12.05, Snagg30 skrev:

@GtiGtr har ikke hatt samvittighet til å si det men den har vært solgt en god stund nå..:(

 

@BMWE39turbo Hadde faktisk tenkt å lufte den for salg her, men forrige eier ville ha den tilbake. Men har laget avtale om at han kontakter meg først når bilen skal selges 

På finn nå; BMW 3-serie | FINN.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha 🤣🤣 Bilen er importert i 2018 og jeg antar at dette er 17 norske eiere… Det er sterkt på kun fem år, ca 3,5 eiere per år 😳 Er sikkert ett par før den kom til Norge også…

Finnes sikkert leiebiler hos Hertz som har hatt færre leietagere enn noen av disse bilene har hatt eiere 😅

 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...