Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er verdt det markedet er villig til å betale - enkelt og greit. Noen gjør gode kjøp, andre gjør dårlige kjøp, sånn er det bare. Ellers er nok jeg en av de som faktisk synes det er helt ålreit å høre hvorfor bilen selges, spesielt sett i lys av et kort eierskap. Svaret man får her indikerer ofte hva slags person dette er, og kynisk nok gir det meg som kjøper indikasjoner på hvor presset selger er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen Jeg er vel en av de få som automatisk holder meg unna biler med kort eierskap og unge eiere, så for min del har det aldri vært aktuelt å spørre om dette. Jeg er faktisk så sær at jeg til og med ser på adressen til tidligere eiere, for sannsynligheten for at en bil med større motor har blitt kjørt hardt er mye større i enkelte bydeler, uten at jeg skal nevne hvilke bydeler jeg refererer til.😅

Om det derimot er en 70 år gammel entusiast som vil selge en M5 CS etter kun tre måneders eierskap, så hadde jeg nok selv spurt om hvorfor den selges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet bestemmer prisen og det tar kun en person som vil bla opp for å få solgt objektet og bla bla bla, men man vurderer sine egne prissettingskunnskaper når man tråler finn. En bil som fremstår malplassert prismessig får en til å undre om det er en selv eller selger som potensielt bommer på den generelle prisvurderingen. En betydeligere lavere og mer "normal" pris ved forrige salg indikerer langt på vei at selger "prøver seg". Og det er jo lov det, men da får man på en måte dette bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Emilsen said:

Reklameskiltet og logoen til dette firmaet var svært forstyrrende. Fikk vondt i øynene av å se teksten helt til venstre 😛 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=324672691

Synd, men alt jeg egentlig klarte å se var to ting: elendig photoshoppede bilder på nivå med hva Sulland klarer å legge ut, og en utrolig lekker satt opp bil. Virkelig eye candy det interiøret der, og i kombinasjon med Tanzaniteblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emilsen skrev:

Reklameskiltet og logoen til dette firmaet var svært forstyrrende. Fikk vondt i øynene av å se teksten helt til venstre 😛 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=324672691

Fra mycar.no; MyCar Group er eid av Gjensidige Forsikring ASA, FrydenbøBil AS og Kverneland Mobility AS. MyCar Group vil få en brutto omsetning på cakr 700 mill i 2022, og har omlag 100 medarbeidere.

Skulle tro at du kunne brukt litt mer ressurser på lage en ordentlig logo og en bedre hjemmeside..

Endret av Orjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...