laffe Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Oljeskift til 10 000,- var heftig. Heldigvis finner man oljen til Porsche hos Jula - kan sikkert spare litt om du har med olje selv 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 In other news: den største ulempen med å eie Porsche er prisen. 🫡 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 What he said ^ Men bare Porsche er Porsche.. Porsche 911 | FINN.no Kolstad Jr., HalvorK, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Vedrørende priser hos Porsche, så kan man gjøre gode kjøp ved å bruke et Audi verksted for å bestille deler. Et ferskt eksempel jeg var borti for noen uker siden var på en andre gen Cayenne. Der skulle Porsche ha over 7løk for en låsekasse, mens en helt ny identisk bestilt via Møller kostet rett under 3 med en liten rabatt. Låsekassen hadde samme delenummer som du f.eks finner i Q5. 911 er muligens unntaket, men skulle ikke forundre meg om noen deler her og der blir brukt tvers over VAG porteføljen. fupsaker, Snagg30, laffe og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 27 minutter siden, Orjan skrev: What he said ^ Men bare Porsche er Porsche.. Porsche 911 | FINN.no Denne er den jeg sikler på mest, den mangler litt viktig utstyr men farge og km.stand tiltrekker meg veldig. GT3 kler farger bra Markus E30, StigJ, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Jeg vurderte lenge 2 generasjon Panamera som min neste bil, og har fortsatt veldig lyst på en. Men det er prisen på vedlikehold som til slutt fikk meg til å skrinlegge dette. Og mitt inntrykk er at andrehåndsverdien er følsom for bruk av uautoriserte verksteder og biler som ikke har utvidet garanti (PAW). Joda, Porsche er Porsche og alt det der...men BMW er utrolig mye bil for pengene om man sammenlikner med tilsvarende Porsche. En GT3 er helt klart noe for seg selv, men en M4 CS er ikke noen dårlig bil det heller. 31 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Vedrørende priser hos Porsche, så kan man gjøre gode kjøp ved å bruke et Audi verksted for å bestille deler. Et ferskt eksempel jeg var borti for noen uker siden var på en andre gen Cayenne. Der skulle Porsche ha over 7løk for en låsekasse, mens en helt ny identisk bestilt via Møller kostet rett under 3 med en liten rabatt. Låsekassen hadde samme delenummer som du f.eks finner i Q5. 911 er muligens unntaket, men skulle ikke forundre meg om noen deler her og der blir brukt tvers over VAG porteføljen. Innenfor VAG så kan det lønne seg å sjekke litt priser og delenummer rundt om. Jeg hørte ett eksempel på at f eks klimakompressoren i en Bentley Continental GT er den samme som sitter i en VW Golf....til en brøkdel av prisen. E.C. og Ron Jeremy reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 (endret) 37 minutter siden, Snagg30 skrev: Denne er den jeg sikler på mest, den mangler litt viktig utstyr men farge og km.stand tiltrekker meg veldig. GT3 kler farger bra Her kjem vel @Skulebollen raskt på plass og forteller at det viktigaste på en banebil er skinn på dashbord! 😛 Heilt enig i at en 911 bør ha farge! Endret Desember 7, 2023 av GtiGtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 3 minutter siden, GtiGtr skrev: Her kjem vel @Skulebollen raskt på plass og forteller at det viktigaste på en banebil er skinn på dashbord! 😛 Heilt enig i at en 911 bør ha farge! Han har allerede sendt melding papertiger, Marius2002, GtiGtr og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 10 minutter siden, GtiGtr skrev: Heilt enig i at en 911 bør ha farge! Av 269 911er på Finn, er 208 svart, grå, sølv eller hvit... det er bare trist. Porsche Center Porsgrunn gikk utafor komfortsonen når de bestilte denne. Den har vel stått til salgs i 7-8 måneder nå, jeg tror kanskje folk er litt feige i fargevalget sitt. fupsaker, gnilb og GtiGtr reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 1 time siden, Snagg30 skrev: Denne er den jeg sikler på mest, den mangler litt viktig utstyr men farge og km.stand tiltrekker meg veldig. GT3 kler farger bra Vet om en gul en for salg 😇🤭 Den har i motsetning til denne bl.a noselift, utvidet skinn og gått 25% mindre 😏 Markus E30, Ampera og GtiGtr reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 27 minutes ago, Orjan said: Kul farge, kunne lett ha hatt en slik farge på bil. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 2 timer siden, Orjan skrev: Av 269 911er på Finn, er 208 svart, grå, sølv eller hvit... det er bare trist. Porsche Center Porsgrunn gikk utafor komfortsonen når de bestilte denne. Den har vel stått til salgs i 7-8 måneder nå, jeg tror kanskje folk er litt feige i fargevalget sitt. Var det ikke denne som ble rattet av en blond influencer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 7, 2023 Share Skrevet Desember 7, 2023 Vet ikke - ligger som nybil på Porsche.no i allefall https://finder.porsche.com/no/no-NO/details/porsche-911-carrera-t-ny-3O5GQV?model=911&category=911-carrera-t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 8, 2023 Share Skrevet Desember 8, 2023 (endret) Ikke finn men mobile. Nesten helt identisk med min men med ca. 20k mindre på klokka. Holder seg bra i pris i Tyskland. Jeg betalte EUR 24.000 for min i 2010 med 19k km på klokka. Denne kommer vel på ca. 460k på norske skilter ved normal beregning. Hellrot E86 I Norge derimot er markedet helt elendig prismessig... Denne ser ut til å ha nettopp blitt solgt for 220k https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=330826143 Endret Desember 8, 2023 av StigJ sveigis, papertiger, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 10, 2023 Share Skrevet Desember 10, 2023 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=323913127 Hvorfor ikke Alle som kjøper Bmw med 6er ikke kjøper 7 serie er for meg uforståelig Herregud hvor mye bil for pengene BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå