Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, BrokeBoi skrev:

@Fredrik 90Nå vet jeg veldig lite om urgamle Ford pickuper, men var det virkelig 1hk på denne, eller har forhandler bare lagt inn random effekt?

Skal være 40hk ifølge wikipedia

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_AA#:~:text=Ford Model AA is a,development was moved forward quickly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, Fredrik 90 said:

1600 kg tung og 40 hk…før man putter noe på lasteplanet 😂😂

 

Mistenker at den fortsatt er kvikkere enn E34en din, selv med to europaller med Frydenlund Fatøl bakpå 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

 

Mistenker at den fortsatt er kvikkere enn E34en din, selv med to europaller med Frydenlund Fatøl bakpå 😂

Så du gjør narr av gode gamle "Originalwagen"? Det skal jeg aldri glemme, nå har du gått ned en vei det ikke er mulig å snu. Du må nå leve med å alltid se deg over skulderen, du skal aldri føle deg trygg 😬🔥

😅😂

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Fredrik 90 said:

Så du gjør narr av gode gamle "Originalwagen"? Det skal jeg aldri glemme, nå har du gått ned en vei det ikke er mulig å snu. Du må nå leve med å alltid se deg over skulderen, du skal aldri føle deg trygg 😬🔥

😅😂

 

Når det kommer til hva som er kult og utdatert, så er ikke jeg den rette å diskutere smak med.  

JONNNNN.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=337425261

Dette må vel være en bra pris for de som vil freshe opp bakenden på sin G31. Frontleppa passer vel kun standardfangeren, men bakfanger/diffuser er jo basert på M-sport.

Hadde jeg ikke allerede hatt M Performance-eksos på min G31 hadde jeg hevet meg på denne :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Denne likte jeg! Både motorisering og fargekombo. Prisen var heller ikke avskrekkende.

Nei, når man ser prisene enkelte prøver å få for ribba 116/118 for tiden var det ikke noe å si på prisen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Daniel. skrev:

Overprising er jo standard på 335i/340i 😇

Ja noe voldsomt også. Ser ikke helt logikken i at en 2016 modell 3-serie med over 100 000 km på seg….uten xDrive skal koste det samme som en 2018 G31 540i xDrive. Har aldri skjønt meg på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutes ago, Fredrik 90 said:

Ja noe voldsomt også. Ser ikke helt logikken i at en 2016 modell 3-serie med over 100 000 km på seg….uten xDrive skal koste det samme som en 2018 G31 540i xDrive. Har aldri skjønt meg på dette. 

Dette er ganske generelt på 3-serie. Såg samme tendensen når jeg så på ny bil for snart 2 år siden. Måtte lett betale mer for en tilsvarende motorisert F31 xdrive av samme årsmodell og km-stand, godt utstyrt, men ikke like bra som F11, da mye av utstyret ikke er tilgjengelig på førstnevnte. Da ble valget ganske enkelt. Om en ikke vil ha en så stor bil som 5er stiller jo saken seg annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...