Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Satan for ett naut… 😂 At på til skal han ha nesten 600 papp for en M3 som har blitt ihjælkjørt i riksdekkende media 👍

Men jeg begynner å bli litt lei den sytinga over ungdom som samler seg å herjer litt med bil. Enten så får man gi de en plass å være, som ikke krever grådige inngangspenger eller så får de bare holde på. De ødelegger kun sine egne biler og dekk. Dette er stort sett sunn ungdom og dette opplegget her holder dem vekk fra narkotika og kriminalitet. Det i seg selv burde være grunn god nok til å la de holde på. Selv har jeg vært på ett Street Meet da jeg var rundt 18 år, fant fort ut at dette ikke var ett egnet sted for meg og min skinnende blanke Orientalblå E39 520i med 16" originalfelger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Personlig må jeg innrømme at jeg digger dette - at ungdommen i raske biler grisekjører og arrangerer streetracing  på kveldstid mens de stenger av veien. 

Slik Norge er pr dags dato så ser jeg ingen hensikt i å forsvare og beskytte det vi har gående. Norge er et vanstyrt konkursbo, så HVORFOR forsvare det?  Jeg digger at unge folk gir fullstendig faen, inviterer svenske streetracere og skaper et helvetes leven langs E18 og E6 mellom Drammen og Moss.  

Vi trenger flere av dere!

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

Personlig må jeg innrømme at jeg digger dette - at ungdommen i raske biler grisekjører og arrangerer streetracing  på kveldstid mens de stenger av veien. 

Slik Norge er pr dags dato så ser jeg ingen hensikt i å forsvare og beskytte det vi har gående. Norge er et vanstyrt konkursbo, så HVORFOR forsvare det?  Jeg digger at unge folk gir fullstendig faen, inviterer svenske streetracere og skaper et helvetes leven langs E18 og E6 mellom Drammen og Moss.  

Vi trenger flere av dere!

Jeg er ikke helt uenig og jeg liker også tanken på å fucke opp det politisk korrekte Norge. MEN…det er ett men her og det er når de begynner å kjøre race på motorveien….stenge av E18 for å kappkjøre. Det er å gå for langt synes jeg, og årsaken er at slikt får konsekvenser for alle oss andre som kjører skikkelig fort en sjelden gang. Vi har nok alle vært der…været er fint, det er sent på kvelden og du kjører inn på E18 og ser rettstrekka ligge der øde og innbydende. Da er det en himmelsk beruselse å bare plante fjøla i gulvteppet og slippe løs alle hestene du har. Nåla passerer 180…200…220…230….245….også hard på bremsen å for å legge seg på 120 km/t før noen har sett deg. Vi lever jo i ett samfunn av angivere. Hvis all denne organiserte svinekjøringen fortsetter så får UP mer midler slik at de kan ligge oftere ute med laser til ugunstige tider. Og det vekker kampviljen hos politikere, plutselig har vi samme regelverk som i Danmark. Og da har vi enda mindre frihet til å skeie ut en sjelden gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er ikke helt uenig og jeg liker også tanken på å fucke opp det politisk korrekte Norge. MEN…det er ett men her og det er når de begynner å kjøre race på motorveien….stenge av E18 for å kappkjøre. Det er å gå for langt synes jeg, og årsaken er at slikt får konsekvenser for alle oss andre som kjører skikkelig fort en sjelden gang. Vi har nok alle vært der…været er fint, det er sent på kvelden og du kjører inn på E18 og ser rettstrekka ligge der øde og innbydende. Da er det en himmelsk beruselse å bare plante fjøla i gulvteppet og slippe løs alle hestene du har. Nåla passerer 180…200…220…230….245….også hard på bremsen å for å legge seg på 120 km/t før noen har sett deg. Vi lever jo i ett samfunn av angivere. Hvis all denne organiserte svinekjøringen fortsetter så får UP mer midler slik at de kan ligge oftere ute med laser til ugunstige tider. Og det vekker kampviljen hos politikere, plutselig har vi samme regelverk som i Danmark. Og da har vi enda mindre frihet til å skeie ut en sjelden gang. 

Jeg er helt enig og tenker at ikke alle slag er like nyttige for å utkjempe krigen. Noen slag ødelegger faktisk mer enn de gavner og det aktuelle eksempelet er et av disse. Jeg tenker imidlertid også at du har et helt annet fokus med din kjøring. De andre holder mest av alt på med barnslig show off, mens du bare vil nyte bilen og kjøreturen. Det er som vanlig de få idiotene som ødelegger for de mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Lars89 skrev:

Denne har ligget lenge nå. 

Noe galt som dere kan se? Mangler dab, men radio er bare mas uansett.

https://www.finn.no/317764594

Denne er så lekker, har fulgt med selv. Av det jeg har oppfattet er at bakhjulstrekk på vanlig 911 er mye mer tung solgt en firehjulsdrift. Så basillen har nok bitt seg hos Porsche kundene at alle skal ha trekk på alle hjulene (dessverre), ligger en kjempe fin 911.2 Carrera S i Bodø til fin pris. Den har og lagt kjempe lenge nå og har justert ned prisen utallige ganger uten hell.

Løp og kjøp Lars :D Porsche 911 slår ///M anyday :) jeg hadde dog gått for S eller GTS. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lars89 skrev:

Denne har ligget lenge nå. 

Noe galt som dere kan se? Mangler dab, men radio er bare mas uansett.

https://www.finn.no/317764594

Jeg trodde «alle» kjøpte 991.2 med sports eksos, men bortsett fra det er denne fint utstyrt. Og har heldigvis ikke soltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Snagg30 said:

Jadda, dukket opp i feeden min på Finn :D  Takk! Lekker sak, enda lekrere farge. Såg veldig fint holdt ut. Ender vel opp med en slik, men vil prøve å selge 4-serien først. Må være en av de peneste fargekomboene på denne bilen, men skulle aller helst hatt maskinerte fronter på hjula. Og jeg setter Galvanic Yellow ett hakk over. Enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...