Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Audi A3 som har ramlet heftig ned i AI-gryta 😛 

 

Bruktbil til salgs: Audi A3 - 2013 - Grå - 122 Hk - Kombi 5-dørs | FINN.no

 

"

Drømmebilen din venter på deg! Oppdag den spennende kombinasjonen av stil, ytelse og teknologi med vår 2013 Audi A3 1.4 TSFI.

Dette er ikke bare en bil - det er en opplevelse. Med sitt sporty og moderne design vil du umiddelbart bli forelsket i dens slanke linjer og dynamiske utseende. Den hvite perleeffektfargen gir et sofistikert preg og skiller seg ut i mengden.

Under panseret finner du en kraftig 1.4-liters turbomotor som gir deg både kraft og effektivitet. Med 122 hestekrefter vil du føle adrenalinet pumpe gjennom kroppen når du trår gasspedalen i bunn. Den sømløse akselerasjonen kombinert med den responsive girkassen gir deg en kjøreopplevelse som vil sette et smil på ansiktet ditt hver eneste gang.

Innvendig vil du finne et førsteklasses interiør med eksklusive detaljer og komfortable seter. Den avanserte multimedia enheten gir deg tilgang til moderne teknologi som navigasjonssystem, Bluetooth-tilkobling og alt for å gjøre hver kjøretur til en glede.

Denne Audi A3 er også utstyrt med avanserte sikkerhetsfunksjoner som ABS-bremser, stabilitetskontroll og kollisjonsputer, slik at du kan føle deg trygg og beskyttet uansett hvor veien tar deg.

Bilen er godt vedlikeholdt og har kun kjørt vel 180000 km. Den har nylig blitt grundig sjekket og er klar til å gi deg mange år med pålitelig og spennende kjøring.

Ta styringen over veien og skap minner for livet med (snart) din Audi A3 1.4 TSFI. Ta kontakt i dag for å avtale prøve kjøring og oppdag hvorfor denne bilen er den perfekte partneren for ditt neste eventyr."

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, E.C. said:

For alle oss andre som ønsker å oppleve hvordan hele 122hk føles er det bare å legge en trekloss under gasspedalen før neste kjøretur.

Tipper man får en Wrumer med på kjøpet for å bidra den kjøreopplevelse de tegner. 
WrumerSound - Engine Sounds Through Your Speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X5 45e som har fått ny motor på 137 000 km. Jeg skvatt naturligvis til da jeg vet at dette er motorer som ikke havarer og at det var grunnen til at jeg selv kjøpte en sånn bil. Men etter en sjekk med forrige eier så ble motoren byttet pga en produksjonsfeil og ikke som følge av ett havari. Det kan jo skje med alle motorer :) 

Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2020 - Svart - 394 Hk - SUV/Offroad | FINN.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, E.C. skrev:

For alle oss andre som ønsker å oppleve hvordan hele 122hk føles er det bare å legge en trekloss under gasspedalen før neste kjøretur.

🤔 Jeg har hele 105 ville ponnier under panseret, det røsker godt når gassen går i bunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt fascinerende at de tenker "ja, dette er en god beskrivelse av en bil" hvor det bare blir overdrivelser på overdrivelser og pompøst språk som skryter av de mest grunnleggende funksjoner. Mye mulig at dette letter dagen for selgerne men jeg tenker i hvert fall mitt når man lar AI gjøre jobben uten å være litt kritisk. 

Jeg ser det en del i tekniske sammenhenger også, et forum jeg er en del på hvor hovedtemaet er YAML-basert har bannlyst AI-generert kode fra dag én og det er med god grunn, stort sett er det lett å identifisere kode skrevet av AI da den ofte er helt på viddene. Folk ber ofte om hjelp til å feilsøke hvorfor deres kode ikke fungerer, noe de hadde sett enkelt selv om de hadde satt seg litt inn i temaet i stedet for å kaste alt over på ChatGPT.

Men at AI har sine bruksområder er det ingen tvil om, det er et skifte på gang i mange felt nå uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sluquet skrev:

Jeg synes det er litt fascinerende at de tenker "ja, dette er en god beskrivelse av en bil" hvor det bare blir overdrivelser på overdrivelser og pompøst språk som skryter av de mest grunnleggende funksjoner. Mye mulig at dette letter dagen for selgerne men jeg tenker i hvert fall mitt når man lar AI gjøre jobben uten å være litt kritisk. 

Jeg ser det en del i tekniske sammenhenger også, et forum jeg er en del på hvor hovedtemaet er YAML-basert har bannlyst AI-generert kode fra dag én og det er med god grunn, stort sett er det lett å identifisere kode skrevet av AI da den ofte er helt på viddene. Folk ber ofte om hjelp til å feilsøke hvorfor deres kode ikke fungerer, noe de hadde sett enkelt selv om de hadde satt seg litt inn i temaet i stedet for å kaste alt over på ChatGPT.

Men at AI har sine bruksområder er det ingen tvil om, det er et skifte på gang i mange felt nå uten tvil.

Ja, hadde man tatt seg tid til å sette seg litt inn i hvordan generativ AI virker så hadde man skjønt at dette ikke er magi, men litt avansert matteformler. Selv om jeg ser at AI integrasjoner som copilot i vs studio kan øke effektiviteten og det kommer gode forslag på ting man ønsker å gjøre som er gjort før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...