Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som er er i tåkeheimen ,eller dere enige ?

Synes jaggu F 1x serien holder seg høyt priset enda mtp alder og km .

Ser jo de første selv med høy km forsvinner og mange er jo dyre.

Det sagt så er jo det en fordel for dere som eier disse ,for Gud  bedre de holder standarden enda 😊

Skrevet
31 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Har du ett regnestykke 😊

612k ferdig om du tar den til oppgitt pris. Hentet riktignok data fra 750d fra 2017 som jeg fant spec på hos SVV. 

Samtidig kan du nok prute ned denne: https://www.finn.no/mobility/item/270012560?ci=4 og shine den, legge ut nystriglet med bedre bilder og annonse og tjene penger på den. 😛 

Skrevet (endret)
2 minutter siden, fupsaker skrev:

612k ferdig om du tar den til oppgitt pris. Hentet riktignok data fra 750d fra 2017 som jeg fant spec på hos SVV. 

Samtidig kan du nok prute ned denne: https://www.finn.no/mobility/item/270012560?ci=4 og shine den, legge ut nystriglet med bedre bilder og annonse og tjene penger på den. 😛 

Pruter man litt, og regger i oktober så er du vel nærmere 550k. 

Han CARSHOP BENT KARLSEN er en snodig bilselger 😅 Bilene ligger i evigheter, kun "ukurrante" biler. Dårlig rengjort, dårlige bilder og uten særlig til tekst

Endret av Skulebollen
Skrevet
13 minutter siden, Skulebollen skrev:

Han CARSHOP BENT KARLSEN er en snodig bilselger 😅 Bilene ligger i evigheter, kun "ukurrante" biler. Dårlig rengjort, dårlige bilder og uten særlig til tekst

Har en 2014 E63AMG: Ikke mange av denne farge i Norge. :D :D 

Skrevet
49 minutter siden, fupsaker skrev:

Har en 2014 E63AMG: Ikke mange av denne farge i Norge. :D :D 

Den lå til salgs når jeg kjøpte min i 2020 og jeg trur den ligger enda til salgs:( :) 

Skrevet
1 time siden, Skulebollen skrev:

Kanskje han kjøper de for å ha og bruke selv?  Den aktuelle 7-serien er jo registrert på firmaet siden import i 2022 og ble kjørt 30 000km det første året ser det ut som.

Vet ikke helt hvordan det er skattmessig om en bruktbilforhandler benytter biler man har tilsalgs til eget bruk, men skulle tro det i utgangspunktet ville utløse noe krav om firmabilskatt. Men om man ikke registrerer dette regner jeg med det kan være en gunstig måte å få bilkostnaden over på et firma. Regner for eksempel med at når bilen til slutt selges kan han skrive av evt. verditap som en kostnad i firmaet og dermed få skattefradrag på verditapet.

Skrevet
1 hour ago, Skulebollen said:

Var ikke det noen i slekta til @liffi om jeg husker rett? Eller blander jeg med noen?

Skrevet
3 hours ago, sveigis said:

Er det bare meg som er er i tåkeheimen ,eller dere enige ?

Synes jaggu F 1x serien holder seg høyt priset enda mtp alder og km .

Ser jo de første selv med høy km forsvinner og mange er jo dyre.

Det sagt så er jo det en fordel for dere som eier disse ,for Gud  bedre de holder standarden enda 😊

Jeg er enig. Men bare vent. G3X kommer til å være enda mer gullgruve. G6X sørger for det.

Skrevet

@laffe

Noe muffins er der nok😅 Men han har såpass mange biler for salg at det er vanskelig og forstå at det skal lønne seg og ha disse til salgs, for og bruke dem privat og få skattefordeler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...