Skulebollen Skrevet i går, 07:18 Skrevet i går, 07:18 8 timer siden, HenrikSolberg skrev: Forstår ikke hvorfor noen vil velge denne over en G81 M3. (forøvrig C8 RS6 også..) Ææh, plass? Peak reagerte på dette 1
E.C. Skrevet i går, 07:33 Skrevet i går, 07:33 31 minutes ago, Fredrik 90 said: Dette er kanskje noe av den daglige bullshiten jeg er mest lei av når jeg leser bilannonser. Legg på "felgene er noe kantkjørt, av forrige eier", så er du der. Fredrik 90 reagerte på dette 1
papertiger Skrevet i går, 08:04 Skrevet i går, 08:04 Vet ikke hva jeg likte best. Middelhavsblå G31 med shadowline eller alu-lister. Heller mot sistnevnte. G31 530xd G31 540ix fupsaker, laffe og Dusy reagerte på dette 3
papertiger Skrevet i går, 08:21 Skrevet i går, 08:21 Noen som har handlet med han her før? https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/321820365?ci=2 Er på jakt etter nytt ratt til F11'en. Han kan tilby omtrekking til tilsvarende OEM (nappaskinn) utseende til 3500kr. Da sender han rattet til Litauen. 3 ukers tid. Så får jeg låne ratt fra han imens. Alternativet er å gå for nytt ratt på ebay, men det er jammen dyrt nok der også.
fupsaker Skrevet i går, 09:32 Skrevet i går, 09:32 1 time siden, papertiger skrev: Vet ikke hva jeg likte best. Middelhavsblå G31 med shadowline eller alu-lister. Heller mot sistnevnte. G31 530xd G31 540ix Jeg heller mot sistnevnte. Lekker!
Fredrik 90 Skrevet i går, 09:40 Skrevet i går, 09:40 1 time siden, papertiger skrev: Vet ikke hva jeg likte best. Middelhavsblå G31 med shadowline eller alu-lister. Heller mot sistnevnte. G31 530xd G31 540ix Jeg heller også mot siste der 👍
eivi91 Skrevet i går, 09:40 Skrevet i går, 09:40 Pen bil, med firedobling av prisantydningen på 11 år. 😅 Kjørt 568 miles / 914 km på de 11 årene. 2014: https://www.finn.no/mobility/item/49504889 2025: https://www.finn.no/mobility/item/299729764 _hp4 reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet i går, 09:55 Skrevet i går, 09:55 2 hours ago, Fredrik 90 said: Den der "i mitt eie" frasen ser jeg disse unge menn i 20 årene er glad i å bruke når de selger biler, biler som de er eier nr 23 på. "Har tatt service for hver 5000 km i mitt eie"...supert det bortsett fra at du har eid bilen i 7 måneder og kjørt 5800 km med den. Eller "Aldri vært vinterkjørt i mitt eie"....men det er bare det at du har eid bilen siden August i fjor. Dette er kanskje noe av den daglige bullshiten jeg er mest lei av når jeg leser bilannonser. Det er ikke bare ungdommen som er kreative når de skal selge biler. Husker jeg så en CLS63 til salgs i Oslo med teksten "ALDRI VINTERKJØRT I NORGE". Annonsen ble lagt ut i juni, og bilen ble importert til Norge i mai samme år.🤦♂️
awt Skrevet i går, 10:28 Skrevet i går, 10:28 11 timer siden, HenrikSolberg skrev: Forstår ikke hvorfor noen vil velge denne over en G81 M3. (forøvrig C8 RS6 også..) Tilhengerfeste. 🙃 Marius2002 og Gustav C. reagerte på dette 2
awt Skrevet i går, 10:34 Skrevet i går, 10:34 2 timer siden, papertiger skrev: Noen som har handlet med han her før? https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/321820365?ci=2 Er på jakt etter nytt ratt til F11'en. Han kan tilby omtrekking til tilsvarende OEM (nappaskinn) utseende til 3500kr. Da sender han rattet til Litauen. 3 ukers tid. Så får jeg låne ratt fra han imens. Alternativet er å gå for nytt ratt på ebay, men det er jammen dyrt nok der også. Kunne tenkt meg å forsøkt noe slikt selv, så gi gjerne en tilbakemelding om du går for det. Skal nevnes at det er (var?) en i Sandnes-Hommersåk distriktet som gjør dette også. Ellers ut som om han har fått topp karakterer om ikke annet. ...noe jeg så på når jeg nylig handlet en modellbil som var "som ny". Deler var knukket av, deler var løse, deler var limt på, og det var limsøl. Alt annet enn "som ny". I tillegg ga jeg nypris og vel så det. Jeg la dette inn i anmeldelse av selger, men ettersom selger ikke har gitt karakter til meg som kjøper, kommer heller ikke min anmeldelse av han opp på profilen. 🤬
E.C. Skrevet i går, 10:46 Skrevet i går, 10:46 9 minutes ago, awt said: ...noe jeg så på når jeg nylig handlet en modellbil som var "som ny". Deler var knukket av, deler var løse, deler var limt på, og det var limsøl. Alt annet enn "som ny". I tillegg ga jeg nypris og vel så det. Jeg la dette inn i anmeldelse av selger, men ettersom selger ikke har gitt karakter til meg som kjøper, kommer heller ikke min anmeldelse av han opp på profilen. 🤬 I feels ya. Som da jeg kjøpte et ubrukt rattdeksel med merker etter skruer bak. "Det var da ubrukt av meg". Oh lord. Sjekk ut LZ Customs for omtrekk. Mitt havnet på 5k. Resultatet ble meget bra.
sveigis Skrevet i går, 11:31 Skrevet i går, 11:31 3 timer siden, papertiger skrev: Vet ikke hva jeg likte best. Middelhavsblå G31 med shadowline eller alu-lister. Heller mot sistnevnte. G31 530xd G31 540ix Som den sorte lister mann jeg er så blir det førstemann for meg .😊 Begge to like nydelige men siden du spør . Marius2002 og BMWE39turbo reagerte på dette 2
Orjan Skrevet i går, 12:21 Skrevet i går, 12:21 BMW i klassisk Subaru WRC farge; blå med gullfelger, men likevel en av mine absolutte drømmebiler! 😍 Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2021 - Blå - 450 hk - Coupe | FINN.no Den var riktignok 114000 kr billiger for 2 år og 6000km siden.. Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2021 - Blå - 450 hk - Coupe | FINN.no Dusy, BMWE39turbo, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 8 1
Daniel. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 9 timer siden, papertiger skrev: Vet ikke hva jeg likte best. Middelhavsblå G31 med shadowline eller alu-lister. Heller mot sistnevnte. G31 530xd G31 540ix Pent begge deler egentlig, i hvertfall når det matcher med nyrene. papertiger og sveigis reagerte på dette 2
Ranger1000 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden (endret) 7 timer siden, Orjan skrev: BMW i klassisk Subaru WRC farge; blå med gullfelger, men likevel en av mine absolutte drømmebiler! 😍 Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2021 - Blå - 450 hk - Coupe | FINN.no Den var riktignok 114000 kr billiger for 2 år og 6000km siden.. Bruktbil til salgs: BMW M2 - 2021 - Blå - 450 hk - Coupe | FINN.no Hva tror folk om prisen på denne? Leker litt med tanken om en sånn om det er mulig å få tak i, men synes nok denne var i overkant dyr. Men om prisnivået holder seg er det ikke nødvendigvis det dårligste kjøpet i verden Endret 20 timer siden av Ranger1000 -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå