Haug530D Skrevet September 8 Skrevet September 8 (endret) Mye rare folk på finn 😂 la ut en e87 som jeg har fikset og avtalte med den første personen som kontaktet meg etter 5min om salg, etter det måtte jeg legge ut en tekst der jeg skrev at bilen mest sansynlig blir solgt den 07.09 da det ble så mye meldinger, jeg skrev også at det jeg skrev ble fjernet når bilen ble solgt. Likevel så fikk jeg en litt ufin melding. Endret September 8 av Haug530D GtiGtr, Makky123, Shattered og 4 andre reagerte på dette 1 6
Haug530D Skrevet September 8 Skrevet September 8 Forøvrig populært med 1 serie med M47 tydeligvis, la bilen ut for 25k og har sikkert lagt ut like mye for og få den i veldig bra teknisk stand tok så og si all rust under (Sandbblåsing, ferro-bet og lakkering) samt alt av bremser og understell ellers ble overhalt byttet ut, (Bare boltene som BMW selger skulle man trodd var laget av gull) Planen var jo i utgangspunktet og bare fikse den for og selge med forteneste, men jeg er nok litt for grundig men men, en hobby skal man jo også ha. fupsaker reagerte på dette 1
E.C. Skrevet September 8 Skrevet September 8 En som starter med "Bro er du dum" hadde gått rett på blokkering her i gården. Høres ut som en typisk representant for kundemassen som krever utbedringer på merkeverksted etter å ha kjøpt en bil til litt over vrakpant. BMWE39turbo, fupsaker, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 2 4
MortenHaa Skrevet September 8 Skrevet September 8 På 6.9.2025 den 14.43, Lars89 skrev: Jeg omgår det ved å legge ut bildeler i feil kategori. Mulig man mister noen potensielle kjøpere, men jeg får solgt alikevel. Med riktige stikkord dukker det opp på et generelt søk uansett. Spesielt på billige ting blir annonseprisen for høy. Det gjelder foreløpig bil/båt/mc-deler. https://www.nettavisen.no/okonomi/reagerer-pa-finn-no-priser-voldsomme/s/5-95-2536659 En annen liten hack her, som sikkert er dumt å dele for da blir det kjent. Om man legger ut noe i en gratis kategori først, for så å gå inn å endre kategori etter at den er lagt ut til bildeler etc. så slipper man også å betale 😉 Lars89, MGunders, Daniel. og 7 andre reagerte på dette 10
Fredrik 90 Skrevet September 8 Skrevet September 8 43 minutter siden, E.C. skrev: En som starter med "Bro er du dum" hadde gått rett på blokkering her i gården. Høres ut som en typisk representant for kundemassen som krever utbedringer på merkeverksted etter å ha kjøpt en bil til litt over vrakpant. De som tar den Bro, Bror, Kompis eller Sjef til meg med den hensikt å smigre/smiske oppnår det totalt motsatte. Jeg hater at folk jeg ikke kjenner drar den der, jeg stempler dem automatisk og vil egentlig ikke ha noe som helst med dem å gjøre. Langt mindre legge noe som helst innsats for å få i stand en handel. fupsaker, Lars89, teerex og 1 annen reagerte på dette 4
liffi Skrevet September 8 Skrevet September 8 Unik mulighet til å skaffe seg en ekte BMW M3 Touring (F81) – en bil som aldri ble levert fra fabrikk" pen bil men litt missvisende tekst 🥶
_hp4 Skrevet September 8 Skrevet September 8 (endret) G80 M3 Comp til under millionen, https://www.finn.no/mobility/item/414909520?ci=1 Hvis du ser på if sin bilhjelp og historikk ser det ut som en grei bil, mens på vegvesen sine egne sider forteller det en annen historie, er ihvertfall opplyst i annonsen at bilen har hatt skade Endret September 8 av _hp4 Lars89 reagerte på dette 1
Haug530D Skrevet September 8 Skrevet September 8 1 time siden, Fredrik 90 skrev: De som tar den Bro, Bror, Kompis eller Sjef til meg med den hensikt å smigre/smiske oppnår det totalt motsatte. Jeg hater at folk jeg ikke kjenner drar den der, jeg stempler dem automatisk og vil egentlig ikke ha noe som helst med dem å gjøre. Langt mindre legge noe som helst innsats for å få i stand en handel. Nei tror ikke han ville handle i hele tatt egentlig, bilen ble solgt til en hyggelig ungdom som hadde 3 andre kamerater med seg, de hadde visstnok vært i Bergen og hentet en annen bil, så da ble det jo litt BMW prat også
Ingvaldsen Skrevet September 8 Skrevet September 8 https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/alpina-b7-f01/3179806527-216-239 mange smil per mil her FransEirik og Tony Soprano reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet September 8 Skrevet September 8 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/alpina-b7-f01/3179806527-216-239 mange smil per mil her I kjøpspris, ja. Ellers, nei. EspenM3css, Orjan, Werther og 4 andre reagerte på dette 7
Tony Soprano Skrevet September 8 Skrevet September 8 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/alpina-b7-f01/3179806527-216-239 mange smil per mil her Drømmeinteriør 😍
Fredrik 90 Skrevet September 8 Skrevet September 8 3 timer siden, Ingvaldsen skrev: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/alpina-b7-f01/3179806527-216-239 mange smil per mil her Alle biler som annonseres uten senterkopper reduseres automatisk til "potensielle rep objekter fordi eieren er en latsabb og slabbedask som sikkert tar like lett på bilvedlikeholdet som hvordan bilen fremstår i annonsen UTEN senterkopper" Fysj! Orjan og teerex reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet September 8 Skrevet September 8 3 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Alle biler som annonseres uten senterkopper reduseres automatisk til "potensielle rep objekter fordi eieren er en latsabb og slabbedask som sikkert tar like lett på bilvedlikeholdet som hvordan bilen fremstår i annonsen UTEN senterkopper" Fysj! Prøv å telle antall Tesla (spesielt model Y) som var tatt av hjulkapsel som ikke har senterkopper. Da finner du en ny dimensjon "slabbedask". teerex og fupsaker reagerte på dette 2
Daniel. Skrevet September 8 Skrevet September 8 11 timer siden, Haug530D skrev: Forøvrig populært med 1 serie med M47 tydeligvis Nye vinterbilen dette nå når det har begynt å bli tomt for E46 og slikt 11 timer siden, E.C. skrev: En som starter med "Bro er du dum" hadde gått rett på blokkering her i gården. Høres ut som en typisk representant for kundemassen som krever utbedringer på merkeverksted etter å ha kjøpt en bil til litt over vrakpant. Er stort sett sånne kids med brokkoli frisyre som hele tiden starter setninger med "bro" 😂 E.C., fupsaker og teerex reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet September 8 Skrevet September 8 (endret) 2 timer siden, Saltkjelen skrev: I kjøpspris, ja. Ellers, nei. 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Alle biler som annonseres uten senterkopper reduseres automatisk til "potensielle rep objekter fordi eieren er en latsabb og slabbedask som sikkert tar like lett på bilvedlikeholdet som hvordan bilen fremstår i annonsen UTEN senterkopper" Fysj! Smil per mil som i at eier har fått sine smil og er nå ferdig med bilen, uten å legge noe mer sjel i det🤪. og potensielt et stort svart hull å hive penger i Endret September 8 av Ingvaldsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå