Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Neeh, jeg beit meg ikke merke i hvem som skrev innlegget før jeg begynte å svare.

Den 7eren så fornuftig ut, men jeg tror man likevel vil tape mye penger over noen års eierskap.

8serie. Disse har jeg et inntrykk av at alltid har vært vanskelige å omsette. Jeg liker 8er selv, men prisforlangende som virrer rundt har jeg aldri helt greit å forsvare. Sånn som denne: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115895575

Er det virkelig noen som ville vurdert å betale den prisen der?

V12eren er ganske daff, automatkasse er trist, og uten CSI optikk ser bilen også relativt gammel ut. Mulig jeg misser noe :S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2018 den 13.13, Fredrik 90 skrev:

Også beit jeg meg merke i denne:

"Kode 842, Kald klima version inneholder blandt annet: 
-kraftigere varmeapparat
-kraftigere batteri
-dynamo som lader mer
-oppvarmede dørlåser, spylerdyser og  sidespeil
-Oppvarmet drivstoffsystem som sørger for å øke drivstoffet`s flyteevne i kulden betraktelig
-isolert veivhusventilasjon slik at den ikke skal fryse når det er mange minusgrader.
-5 år reklamasjonsrett/garanti. (2 år på importbil.)"

Det der en copy+paste fra en annen annonse. Ser til stadighet at den samme formuleringen dukker opp, med de samme skrivefeilene. Så tydelig at det er noen som googler dette, denne teksten dukker da opp, og blir da videreformidlet igjen og igjen. Dette er jo noe BMW-forhandlere burde ha kontroll på, og ikke lime inn info som privatpersoner har skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Unik E34, for de som kjører løp vel og merke :)
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=134008186

 

 Liker at de på slutten av annonsen tilbyr montering av hengerfeste, motorvarmer og skiboks 😂 Ville aldri kjøpt en sånn bil uten å få det inkludert i prisen, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...