Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig med @Marius2002 her - ligger for høyt i pris og Premium Selection er jo «bare» et slags kvalitetsstempel på bilen når den ble solgt sist gang, ikke noe som følger bilen. 

Hadde mye heller gått på en 3GT som linket til i samme prisleie. Den er attraktivt priset den 328ixen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ron Jeremy skrev:

90% av E9* har jo «feil» motor, slik at de med «rett» motor (sekser) blir kunstig høye! Generelt vil jeg si at endel brukte biler er kunstig høyt priset, slik at entusiastene får blø, da er det bare å velge noe nyere.

Ja det er helt klart en trend, men virker ikke slik på e6x lci som har treliteren? Disse ligger vel på 100-180k nå. Altså langt under den e91 som det ble stilt spørsmål om her. Og 5 serie skal jo være en dyrere bil også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Evopower skrev:

Ja det er helt klart en trend, men virker ikke slik på e6x lci som har treliteren? Disse ligger vel på 100-180k nå. Altså langt under den e91 som det ble stilt spørsmål om her. Og 5 serie skal jo være en dyrere bil også. 

Slik har det vel alltid vært?

E39 får du kastet etter deg, mens E46 må du betale litt for.

E34 fikk man og kastet etter seg en periode, mens E36 må du betale for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Slik har det vel alltid vært?

E39 får du kastet etter deg, mens E46 må du betale litt for.

E34 fikk man og kastet etter seg en periode, mens E36 må du betale for.

Opplegg.. vet dere forresten hva jeg burde gå for av m57 eller n57? Hørt at m57 er så nær skuddsikker som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ron Jeremy skrev:

90% av E9* har jo «feil» motor, slik at de med «rett» motor (sekser) blir kunstig høye! Generelt vil jeg si at endel brukte biler er kunstig høyt priset, slik at entusiastene får blø, da er det bare å velge noe nyere.

Jepp, det er egentlig synd, men dessverre realitet. Så har man også de bilene med 4er som skiller seg litt ut og mener den derfor er verdt det dobbelte av markedspris. Bilen er sikkert grei og fin, selv om jeg personlig ikke er helt i den retningen med smak(men det synes mange om min også så det er helt greit). Uansett da. Her er en med en 2007 320d som har snart rundet 300000km og skal ha nesten 130000,-. 06-08 320d ligger ellers fra 40-80000,- alt etter utstyr og km-stand. Så kan man no vurdere om det er verdt det. Man får jo E60 525d for billigere trykk her .

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=183884649

Jeg er nok enig med deg @Ron Jeremy, velg noe nyere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutes ago, Solberg93 said:

E91 er veldig mye penere i designet enn 3GT da.

Det er jeg helt enig i, E91 LCI er et av mine favorittdesign fra BMW. Men som familiebil mener jeg 3GT overgår E91 med sin bakseteplass og sitt praktiske bagasjerom. Uten at det er en fasit for andre enn meg selv. 
Og en 328ix GT tenker jeg kan være et fint kompromiss mellom fornuftig familiebil og sprek sportslig bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...