Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, sveigis skrev:

Og spesielt på i Sørlandsparken ,var der noen som importerte disse bilene og bare store motorer og flott utseende.

Nei flotte biler disse 90 talls heltene .

Det var vel Kjell Strømme AS det, ikke få E34 og E39 som har kommet fra Tyskland via han på 90 tallet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, Fredrik said:

Dette kan man ikke lenger og det er en stund siden Apple sluttet å støtte Windows på dette området (eller var det motsatt?). iCloud er såvidt jeg vet den eneste løsningen i dag på Windows maskiner.

Oki, bruker ikke denne funksjonen så mye. Går stort sett i iCloud synk og Mac.

Tidligere så gikk det med iTunes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her noen fra Bergen innpå her som har erfaring med dekk verksted 😁? Har punktert fruen sin bil og står "stuck" uten reservehjul. Riktignok rft dekk men skal 250km så tørr ikke kjøre på det..  

Hvem er billige og greie på 19" i Bergensområdet 😁?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skulebollen skrev:

Er her noen fra Bergen innpå her som har erfaring med dekk verksted 😁? Har punktert fruen sin bil og står "stuck" uten reservehjul. Riktignok rft dekk men skal 250km så tørr ikke kjøre på det..  

Hvem er billige og greie på 19" i Bergensområdet 😁?

Hør med Rasmussen Dekksenter på Frekhaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen før etterkontroll og firehjulskontroll for visning på vegvesenet med z4..

Hva er greia med at glassene skal limes på en opphetet bakplate 🤬 Det ramlet bare ut av huset sitt, jeg stod tilfeldigvis ved siden av bilen og forstod pent lite.

 

Jeg ønsker meg ett slags døgnåpent varehus for deler. Dette stedet må ha de mest absurde tingene selvfølgelig.

IMG_20190825_204235.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tro stort sett alle Z4 eiere har opplevd dette. Et helt elendig system. Jeg er ikke imponert over kvaliteten på nye BMWer. Jeg har byttet mange ting som jeg synes er tullete og som burde vare evig. Har du byttet bremselyset i koffertlokket ennå?

Jeg kjøpte dette https://www.biltema.no/bil---mc/biltilbehor/bakspeil/speilglass-klippbart-2000019985 og festet på min for en 4-5 år siden og det har holdt siden. Det er ikke like klart som originalspeilet men det holder på passasjersiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, kristofferertsland skrev:

Noen som vet hvor man får tak i slike flagg som festes til forskjermene på bilen? Eventuelt i sprekken mellom forskjermene og panseret? Vet at man får tak i til vinduene overalt, men ser litt stiligere ut med sånn som ambassadebiler/statsoverhoder kjører rundt med.

https://www.car-flags.eu/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tid for at M5’n og cabben til fruen skal på vinterlagring så da ble ny konebil ordna, men gikk i mot strømmen og det ble taxi!! 

Meget overasket over comfor å drag selv "gammel" bil. Førstegang jeg har no annet en bmw som bruksbil selvom ikke dette er helt optimal bruksbil men har E34’n som blir hovedbruks tenker jeg 😎 DAC4CBE4-4761-422B-ADEB-D9615065403D.thumb.jpeg.f1c1c62105db0072f35d02ac977fbd93.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, liffi skrev:

Snart tid for at M5’n og cabben til fruen skal på vinterlagring så da ble ny konebil ordna, men gikk i mot strømmen og det ble taxi!! 

Meget overasket over comfor å drag selv "gammel" bil. Førstegang jeg har no annet en bmw som bruksbil selvom ikke dette er helt optimal bruksbil men har E34’n som blir hovedbruks tenker jeg 😎

Tøft :D Har kjørt både E55 og E63 AMG S211 før. Går godt begge to :P

7 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Taxi med 6.2 L er da aldri feil

Er nok en E55 det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...