Makky123 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 1 minutt siden, mr.pingu skrev: Jeg og, trodde jeg hadde slått av automatisk oppdatering. Det var vist ikke…. Kommer nok til ett punkt man blir tvunget enten man vil eller ikke 😛 mr.pingu reagerte på dette 1
GreenE36Cab Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 22 minutter siden, Makky123 skrev: Kommer nok til ett punkt man blir tvunget enten man vil eller ikke 😛 "Systemoppdatering tilgjengelig" Javel så flott, kan jeg deaktivere varsel? Noen timer senere "Systemoppdatering tilgjengelig" fupsaker og Makky123 reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 1 time siden, mr.pingu skrev: I natt har iPhone bestemt seg for å oppdatere til iOS 26. hvorfor har fane knappen i safari gått bak …-knappen, merker det er uvant og tar 1 handling mer 😕 Har brukt chrome på iphone i snart 15 år, der har du ikke det problemet. Eneste problemet der nå er at den skal på død å liv åpne ny fane vær gang du åpner appen en stund siden forrige omgang.
mr.pingu Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) 8 minutes ago, Ingvaldsen said: Har brukt chrome på iphone i snart 15 år, der har du ikke det problemet. Eneste problemet der nå er at den skal på død å liv åpne ny fane vær gang du åpner appen en stund siden forrige omgang. Jeg liker ikke Google så jeg skal ikke bruke Chrome (selv om jeg har Gmail adresse) Edge kunne jeg brukt men siden alle nettlesere på iOS er basert på WebKit har jeg aldri skjønt behovet for 3. parts nettlesere. Safari fungerte fint for meg i alle år, opp til nå da. Mener hele iOS 26 er oppskrytt. Det var mange mente at iOS7 var oppskrytt men den hadde jeg faktisk ikke så mye problemer med. Endret 5 timer siden av mr.pingu
Ingvaldsen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) 1 time siden, mr.pingu skrev: Jeg liker ikke Google så jeg skal ikke bruke Chrome (selv om jeg har Gmail adresse) Edge kunne jeg brukt men siden alle nettlesere på iOS er basert på WebKit har jeg aldri skjønt behovet for 3. parts nettlesere. Safari fungerte fint for meg i alle år, opp til nå da. Mener hele iOS 26 er oppskrytt. Det var mange mente at iOS7 var oppskrytt men den hadde jeg faktisk ikke så mye problemer med. har egentlig ikke noe å klage over med nyeste ios selv om jeg er av typen som slår av oppdateringer, på min forrige iphone så så ble den vell aldri oppdatert på de 4 årene den var i bruk. problemet mitt idag er at jeg byttet ut min elskede 12 mini mot 16 pro fordi batteriet var rett å slett helt ferdig, men jeg angrer litt nå på at jeg ikke bare bytta batteri eller kjøpte en pent brukt 13 mini. det er jo rett å slett håpløst å bruke en så stor telefon, samtidig så er skjermen helt forjævli unøyaktig så å skrive er et mareritt. det er sjeldent at jeg klarer å få fram en setning uten at alle ordene har en skrivefeil, har aldri vært et problem før. men det er jo knall med 10 ganger mer batteritid, men nå er den så vond å bruke at batteritid er egentlig irrelevant siden jeg bruker mindre tid på telefonen som i seg selv er positivt i disse tider. kommer det en ny iphone mini så er det ikke tvil om at det blir å bytte ut den store klumpen. det fine chrome er jo at alt av bokmerker og alt deles imellom pc og telefon, men slike funksjoner finnes vell ellers også. Endret 3 timer siden av Ingvaldsen fupsaker og mr.pingu reagerte på dette 2
mr.pingu Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 1 minute ago, Ingvaldsen said: har egentlig ikke noe å klage over med nyeste ios selv om jeg er av typen som slår av oppdateringer, på min forrige iphone så så ble den vell aldri oppdatert på de 4 årene den var i bruk. problemet mitt idag er at jeg byttet ut min elskede 12 mini mot 16 pro fordi batteriet var rett å slett helt ferdig, men jeg angrer litt nå på at jeg ikke bare bytta batteri eller kjøpte en pent brukt 13 mini. det er jo rett å slett håpløst å bruke en så stor telefon, samtidig så er skjermen helt forjævli unøyaktig så å skrive er et mareritt. det er sjeldent at jeg klarer å få fram en setning uten at alle ordene har en skrivefeil, har aldri vært et problem før. men det er jo knall med 10 ganger mer batteritid, men nå er den så vond å bruke at batteritid er egentlig irrelevant siden jeg bruker mindre tid på telefonen som i seg selv er positivt i disse tider. kommer det en ny iphone mini så er det ikke tvil om at det blir å bytte ut den store klumpen. Skjønner den godt. Telefonreisen min har vært iPhone 3GS -> iPhone 5s -> Galaxy S8 -> iPhone Pro Max 12 -> iPhone Pro 14. Batteritiden var bedre på 12 pro max, men i likhet med deg var den alt for stor så jeg byttet tilbake til Pro 14. Hadde egentlig ikke tenkt å bytte etter 2 år bare (fra 12 pro max til 14 pro), men dama trengte ny telefon, kunne få billig gjennom jobb og var lei den store klumpen (Både i lomma og når man skulle skrive ting, som du nevner eller når du måtte dra ned varsling eller kontrolsenter. Man får jo spontant revma av det på store telefoner. Har også prøvd meg 3 år på Samsung men det var slitsomt liv, veldig bra kamera på den tiden da og jeg ville prøve android. Kan ikke si at man ikke liker det uten at man har prøvd Siden jeg liker å ta bilde har kamera vært ganske viktig de siste 3 telefoner (derfor pro utgavene). Etter 14 Pro har jeg ikke sett store oppgradering, så synes det er sløsing av penger å oppgradere til 16 eller 17. Jeg kommer nok til å bytte batteri på nåværende pro 14 neste år. Har gjort det på S8'en selv og mama bruker den fortsatt per dagens dato.
Fredrik Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg så denne videoen og sjelden har jeg fått så mange refleksjoner.
E.C. Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Godt å se at Politiet får tatt de verste råkjørerne på motorvegen: mr.pingu, ///M-ini95, hennum og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå