Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som veit kor eg kan få kjøpt ein sånn dingseboms som ein skrur inn i holet til hjulboltane, for å gjere montering og demontering av tunge hjul enklare?

Eg er litt usikker på kva det kallast, eg har prøvd å søke på hjulguide f.eks men får berre tulletreff fra Temu og Fyndiq. Skulle hatt noko ein kan stole på.

shopping?q=tbn:ANd9GcRdm7AYuhR7aUhuQC20_

Skrevet
9 minutes ago, mcbanan said:

Nokon som veit kor eg kan få kjøpt ein sånn dingseboms som ein skrur inn i holet til hjulboltane, for å gjere montering og demontering av tunge hjul enklare?

Eg er litt usikker på kva det kallast, eg har prøvd å søke på hjulguide f.eks men får berre tulletreff fra Temu og Fyndiq. Skulle hatt noko ein kan stole på.

shopping?q=tbn:ANd9GcRdm7AYuhR7aUhuQC20_

Jeg har kjøpt en sånn i en fysisk thansen-butikk, thansen.no. De kaller det "hjulskiftespyd". Har funger brillefint og er en stor hjelp ved skifte av tunge hjul.

Skrevet (endret)

Nokon som har testet kompakte startboostere? Lei av å drasse rundt på en stor på 10-15 kg, og mange seier at slike som får plass i hanskekrommet funker fint. 

Hvilken er best for pengene? :D  

Starthjelp 12 V med powerbank, 1200 A - Biltema.no

NOCO GBX45 Boost X 12V 1250A Jump Starter Powerbank | På lager

Andre alternativ? 

Endret av GtiGtr
Skrevet
35 minutter siden, GtiGtr skrev:

Nokon som har testet kompakte startboostere? Lei av å drasse rundt på en stor på 10-15 kg, og mange seier at slike som får plass i hanskekrommet funker fint. 

Hvilken er best for pengene? :D  

Starthjelp 12 V med powerbank, 1200 A - Biltema.no

NOCO GBX45 Boost X 12V 1250A Jump Starter Powerbank | På lager

Andre alternativ? 

Kjøpte den øverste av disse og greide uten problemer å få fyr på Mustangen når batteriet var tomt, så ingenting å utsette på den.

Skrevet

Jeg har den billigste fra Jula til ca. 700 kroner, fungerer forbausende bra. Ikke noe problem og dra igang en kranglete M30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...