Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Marius2002 skrev:

Damprenser er fint til sitt bruk og tepperenser til sitt. Damprenser dreper bakterier og hjelper til med å fjerne vanskelige flekker. I en bil ser jeg for meg dørpaneler, pedaler, gummimatter og kanskje skinn(sjekk sistnevnte før man går på). Samtidig er damprenser overlegen på kjøkken og bad hvor det er nettopp harde overflater. Tepperenser har sine åpenlyse områder. Samtidig, hvor mange maskiner skal en ha? Høytrykksvasker, støvsuger, damprenser, tepperenser. De med vann innblandet skal ikke lagres ute/utebod/garasje(altså ikke-oppvarmede rom). Så det blir fort fullt i alle boder inne i huset på vinteren :lol: I tillegg kommer jo alle vaskeprodukter til bil som skal inn om vinteren. Så dette kommer jo oppå alt annet av kjøkkenmaskiner som er i bruk et par ganger i året… 

Jeg tror du vil være særdeles fornøyd med dampvasker til sitt bruk :) 

Enkel løsning på det problemet. Ha på varme i garasjen😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars89 skrev:

Broom har sikkert endel greit bilstoff til "folket", men å påsta at "foringer og fjæringer" koster 80-150k blir litt diffust for min del. 

https://www.tv2.no/broom/dette-er-de-dyreste-feilene-pa-brukte-biler/16263029/

Enig Lars .

Det Broom konseptet er for meg stortsett bare tull når det kommer til tips og kostnader .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sveigis skrev:

Enig Lars .

Det Broom konseptet er for meg stortsett bare tull når det kommer til tips og kostnader .

Noen ganger gjør det helt vondt å høre uttalelsene til enkelte personer som av media er utpekt til nasjonale "bileksperter". Jeg sier ikke at de ikke har greie på bil, men noen ganger kommer noen uttaleser som er helt fullstendig på jordet og farget av personlig mening. Også legges det frem av media som den hele og fulle "sannhet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Noen ganger gjør det helt vondt å høre uttalelsene til enkelte personer som av media er utpekt til nasjonale "bileksperter". Jeg sier ikke at de ikke har greie på bil, men noen ganger kommer noen uttaleser som er helt fullstendig på jordet og farget av personlig mening. Også legges det frem av media som den hele og fulle "sannhet". 

Enig og en stund der så følte jeg at Broom var sponset av vag 😊

Uansett hvilken bil de testet eller skulle komme med tips til bil ,så var VAG the shit .

Heldigvis er denne siden noe jeg aldri bruker tid på lengre da jeg føler det er så mye døll der .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.12.2023 den 14.28, Lars89 skrev:

Broom har sikkert endel greit bilstoff til "folket", men å påsta at "foringer og fjæringer" koster 80-150k blir litt diffust for min del. 

https://www.tv2.no/broom/dette-er-de-dyreste-feilene-pa-brukte-biler/16263029/

Hva koster det for 4 nye dempere og fjærer til en 520d fra 2017 med msport da? Originale deler Skiftet på verksted Bmw verksted Legg på en bærebru og ett styrestag så begynner det vel og bli bra 😅

 

7eren min koster det vel røflig rekna rundt 120 for 4 nye dempere, da uten foringer osv.🙃

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...