Fredrik 90 Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 1 time siden, Lars89 skrev: Noen andre som skal til Telemark i morgen? Pleier å være bra oppmøte på disse treffa https://facebook.com/events/s/vartreff-2024-bmwccn-telemark/905748057662797/ Jeg må droppe det pga andre avtaler. Det er veldig dumt at de som arrangerer treff ikke kan velge Søndager. Mange jobber også på lørdag, man har ærend man må få gjort eller det er familie relaterte aktiviteter. På søndager har stort sett folk mindre å gjøre derfor tror jeg oppmøte ville blitt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 24 Share Skrevet Mai 24 Er kjøretur med BmwCCN Vestfold på søndag. https://facebook.com/events/s/kjøretur-26-mai/1763471404144524/ Enig i at søndager er bedre. Begynner jo å bli langt mellom de som går i kirka her i landet. fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 25 Share Skrevet Mai 25 (endret) Saudadagane leverer på bilutvalget i år. Hele 127 biler stilles ut i år, og hver og en presenteres med eier og bil før den parkeres i gatene. Ekstremt mye gromt rundt omkring i regionen, både europeisk, japansk og ikke minst amerikansk som er det desidert største miljøet her. MYE fint fra US 60 talls av muskelbiler. Remo Caprino stilte i år opp med en oppgradert Il Tempo Gigante 🙃 Et par glimt: Golf 1 Fiat X1/9 Plymouth Roadrunner Morris Marina C4 Callaway Twin Turbo Endret Mai 25 av papertiger fupsaker, Saltkjelen, Lars89 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 25 Forfatter Share Skrevet Mai 25 Så en snap der Tempoen kjørte forbi. Må va vært et heftig syn. Normalt ser man den jo bare parkert. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 26 Share Skrevet Mai 26 Disse topp10kupp-listene til Top Gear er dels fascinerende og dels frustrerende å lese. Helt tullete hvor mye bil man får for pengene der borte. Husker godt når man fikk E36/E46 M3 ned i 3-4000 pund. Da røyk det uttalige til norske prosjekter. https://www.topgear.com/car-news/used-cars/500bhp-under-ps20000-here-are-10-used-2010s-cars-we-found-week HenrikSolberg og E.C. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 26 Share Skrevet Mai 26 Hadde ikke klaget om F10 M5 med ganske lav km-stand kostet 250 løk her på berget. Her får man jo en hel 2015 520d 😥 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet Mai 26 Share Skrevet Mai 26 (endret) Nå tjener ikke britene noe spesielt mye heller, hvis det hjelper på FOMOen. Har kusiner som er leger og advokater der nede, og de er langt unna lønnsnivået til samtlige med samme utdanning her i Norge. Ganske skammelig med tanke på hvor mange arbeidstimer det går i de yrkene, og hva de timene går på bekostning av i livet ellers (familieliv osv). Endret Mai 26 av Dusy fupsaker og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 26 Share Skrevet Mai 26 1 time siden, Lars89 skrev: Disse topp10kupp-listene til Top Gear er dels fascinerende og dels frustrerende å lese. Helt tullete hvor mye bil man får for pengene der borte. Husker godt når man fikk E36/E46 M3 ned i 3-4000 pund. Da røyk det uttalige til norske prosjekter. https://www.topgear.com/car-news/used-cars/500bhp-under-ps20000-here-are-10-used-2010s-cars-we-found-week Det er da man skal lete litt etter biler i UK som kun ble produsert med venstre styring. Det er ikke mange åra siden man fortsatt fikk E30 M3 til rundt 25 000 pund. Eventuelt kjøpe en bil å bygge om, var jo en som kjøpte en E12 M535i og flytta rattet til riktig side. Det var billigere enn å kjøpe en bil i Tyskland eller noe annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mai 27 Share Skrevet Mai 27 Faktisk et produkt jeg kunne tenkt meg om jeg var alene eller det kun var kona og jeg: Det er slik den burde ha vært, og nå kommer den til Norge - ITavisen iD. Buzz "California" edition. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mai 27 Share Skrevet Mai 27 (endret) BMW sitt utvalg i 1995, peaket BMW her? Kunne tenkt meg å sett et tilsvarende bilde fra 2005 Endret Mai 27 av Snagg30 papertiger, fupsaker, tambur4 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 27 Share Skrevet Mai 27 10 minutter siden, Snagg30 skrev: BMW sitt utvalg i 1995, peaket BMW her? Kunne tenkt meg å sett et tilsvarende bilde fra 2005 Skal ikke begi utpå diskusjon rundt når de peaket på bilene, men det er helt klart at de ikke hadde peaket på motorsykkelfronten i 1995😅 papertiger, TRF og Marius2002 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 27 Share Skrevet Mai 27 Hentet fra en tysk side . Sjåføren av denne la ut bilde av dette fra 1989. Han kjørte fast for Bmw og leverte ut biler til butikker i Tyskland . Tre ,fem og syv serier : Herilg 😊 Werther, Shattered, Fredrik 90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mai 27 Share Skrevet Mai 27 Noen som har noen tips om hvor man kan få tak i tynne probe/pinner til å bruke i små kontakter når man skal koble til multimeter? Føler jeg bare finner i utenlandske nettbutikker. Evt. er det godt nok å bare finne en tynn kabelbit å stikke ned i kontakten og måle med multimeteret i andre enden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 27 Share Skrevet Mai 27 3 timer siden, Snagg30 skrev: BMW sitt utvalg i 1995, peaket BMW her? Kunne tenkt meg å sett et tilsvarende bilde fra 2005 Det er iallfall ikke langt unna at BMW peaket her. Personlig så vil jeg nok dra det ennå noen opp for å få med E39, med den modellen på laget så må nok BMW sies å være på toppen. 2001 må vel være peak BMW, så får vi med Z8 og E46 M3 samt at E38 rekker akkurat å bli med. Men hvilket år peaket bilbransjen under ett? Det er ett litt interessant spørsmål😀 sveigis og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27 Forfatter Share Skrevet Mai 27 Tyler Hoovie samlet jo 2001-modellene (sånn ca.), og det er nok ikke langt fra sannheten at dette var toppen. Ellers vet jeg ikke om det er et typisk «peak-år» for hele bilbransjen, men muligens hvert marked har en peak. Japsene på 80- og 90-tallet. Tyskerne tidlig 2000-tall (kanskje med unntak av Porsche), Amerikanerne på 60- og tidlig 70-tall osv. GtiGtr og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå