Snagg30 Skrevet August 15 Skrevet August 15 7 minutter siden, Orjan skrev: Er ikke "platinum" grå? Nei dette er platinum silver, bildet er tilsendt fra felg teknikk fra tidligere arbeid de har gjort. Ser ikke så grått ut her hvert fall
Orjan Skrevet August 15 Skrevet August 15 @Snagg30 Ok - jeg mente "platinum silber" var grå og at de som er sølv er "brilliant silber". Sølv er uansett penest (synes jeg da). fupsaker reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet August 15 Skrevet August 15 7 minutter siden, Orjan skrev: @Snagg30 Ok - jeg mente "platinum silber" var grå og at de som er sølv er "brilliant silber". Sølv er uansett penest (synes jeg da). Ble usikker jeg nå, er ikke den fargen du sikter til "satin platinum"?
Snagg30 Skrevet August 15 Skrevet August 15 @Orjan du har helt rett! Snakket med de nå, jeg skal ikke ha platinum silver da denne er mørke grå. Jeg skal ha sølv Orjan og fupsaker reagerte på dette 2
Orjan Skrevet August 15 Skrevet August 15 (endret) Så bra 👍 Endret August 15 av Orjan Snagg30 reagerte på dette 1
Werther Skrevet August 15 Skrevet August 15 Er vel kanskje ikke så ofte BMW-folk bestiller deler fra USA, men kan anbefale RockAuto. Har aldri brukt de før, men bestilte opp en del ting til Ford Mustang. Bestilte fredag kl 22.00, og i dag kom en europall med 7 kolli, noen av de relativt tunge. Under en uke synes jeg er bra, i tillegg til at de var veldig billige - nesten halv pris for Motorcraft-deler med Ford delenummer i forhold til flere andre nettsjapper. Delene kostet ca 16k, frakt ca 5k. Så frakt utgjorde en god del. On 8/13/2025 at 1:24 PM, jorg1s1 said: Vet at 2025 prisen har steget vesentlig mer enn fra '23-24, men solgte bilen tidligere i sommer og tror jeg har hatt min siste nyere Porsche uansett så det bekymrer meg ikke så mye. Du hadde en 17/18 Panamera V6 hybrid stasjonsvogn? Hva slags type feil/mangler snakker vi om her siden du fikk såpass avsmak? Otis reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 15 Skrevet August 15 @Werther Handler alltid fra RockAuto når jeg har amerikansk bil, helt genial side å handle ifra. Da får man OEM deler til en svært overkommelig pris. Men frakta har steget veldig de siste åra ser jeg. Men fortsatt milevis bedre enn alle andre alternativer 😀
Skulebollen Skrevet August 16 Skrevet August 16 Noen som kjenner til hvorfor g31 resetter klokken og tripteller om bilen står over 1 døgn? Er det dårlig 12v batteri? Merker ingenting på bilen ellers
Marius2002 Skrevet August 16 Skrevet August 16 19 minutter siden, Skulebollen skrev: Noen som kjenner til hvorfor g31 resetter klokken og tripteller om bilen står over 1 døgn? Er det dårlig 12v batteri? Merker ingenting på bilen ellers https://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1579566 Skulebollen reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet August 16 Skrevet August 16 Ypperlig anledning til å montere touch-hendler dette her da. Marius2002 og Ampera reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet August 16 Skrevet August 16 56 minutter siden, Skulebollen skrev: Noen som kjenner til hvorfor g31 resetter klokken og tripteller om bilen står over 1 døgn? Er det dårlig 12v batteri? Merker ingenting på bilen ellers Når du kjøpte G31 begynte jeg å fantasere om å bytte ut F11 med en slik. Men nå frister det mer å beholde F11..🙈 sveigis og Ingvaldsen reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet August 16 Skrevet August 16 1 time siden, Eystein Ose skrev: Når du kjøpte G31 begynte jeg å fantasere om å bytte ut F11 med en slik. Men nå frister det mer å beholde F11..🙈 Ja faen for en skrotbil😆 Ville tilbake til gode gamle 5 serie, som jeg kunne pimpe opp. Enkelt, driftsikkert og forholdsvis billig. Men spørs om det ikke blir salg og tilbake til flipping av biler med garanti igjen 🙈 Eystein Ose, sveigis, Werther og 1 annen reagerte på dette 2 2
sveigis Skrevet August 16 Skrevet August 16 57 minutter siden, Skulebollen skrev: Ja faen for en skrotbil😆 Ville tilbake til gode gamle 5 serie, som jeg kunne pimpe opp. Enkelt, driftsikkert og forholdsvis billig. Men spørs om det ikke blir salg og tilbake til flipping av biler med garanti igjen 🙈 Vet du noe Emil ? Jeg setter faktisk utrolig pris på din ærlighet når det kommer til dette med diverse biler du har kjøpt . Er jo mange som forherliggjør disse modellene ,men ser jo gang på gang at der noe hele tiden på de . Jada det er jo noe på de fleste ,likevel så synes jeg det er skuffende at en så dyr bil skal ha så mye kuk som du opplever her 😊 Selvsagt kan jeg ta feil her på hva jeg opplever ,men jeg velger faktisk å høre på de som har hatt mye tull på enkelte modeller og du skal ha for ærligheten oppigjennom 😊🥳 Ingvaldsen, Kvasi, Werther og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet August 16 Skrevet August 16 Det er alltid noen som er uheldige og får en mandagsbil. Er jo flere G31 eiere innpå her som ikke har slike problemer, men så fort noen rapporter om feil da er det automatisk en dårlig bil. Min erfaring etter å ha eid en G30 540d i 5 år og 100 000 km er at det er den beste bilen jeg har eid. Skulle tro jeg er den her inne som har mest brukererfaring med modellen. Bortsett fra bytte av ei hardykobling og justering av takluke så var det aldri noe galt med den bilen. Japansk driftsikkerhet bygget i Tyskland. Men jeg hadde ikke luftfjæring og ikke firehjulstyring på min, så der er jo en stor og kompleks kilde til feil luket bort. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 16 Skrevet August 16 9 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det er alltid noen som er uheldige og får en mandagsbil. Er jo flere G31 eiere innpå her som ikke har slike problemer, men så fort noen rapporter om feil da er det automatisk en dårlig bil. Min erfaring etter å ha eid en G30 540d i 5 år og 100 000 km er at det er den beste bilen jeg har eid. Skulle tro jeg er den her inne som har mest brukererfaring med modellen. Bortsett fra bytte av ei hardykobling og justering av takluke så var det aldri noe galt med den bilen. Japansk driftsikkerhet bygget i Tyskland. Men jeg hadde ikke luftfjæring og ikke firehjulstyring på min, så der er jo en stor og kompleks kilde til feil luket bort. Ja jeg vet du var superfornøyd med din Fredrik og det er bra . Er akkurat som jeg er fornøyd e61 ,men det er like mange som ikke er fornøyd med disse eller var i sin tid da de var av nyere dato . Og det handler jo ikke om at det blir laget et hylekor eller noe sånt her 😊,men faktisk at folk kan være ærlige om at det skjer ting med disse og dvs de er kanskje ikke så mye bedre enn forrige modeller ? Men hva vet jeg jeg har ikke eid noen av disse . Det eneste jeg kan si at bilene er nydelige og misunner de big time de som har og den du hadde var 10 av ti .🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå