mr.pingu Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 14 hours ago, Snagg30 said: Ja har allerede hatt mine tanker og spurt han hvor de kommer fra, og svaret var vell Polen om jeg husker riktig. er en annen kar på Finn som selger mye ratt fra både Porsche og BMW osv og jeg la sammen alle annonsene han hadde og det var astronomiske summer han hadde for salg, virker veldig rart. Er det han fra Hvittingfoss?
Yngvejos Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Fruen ville ha bil med automatgir. Jeg bestemte meg for at en evt handicapbil måtte være av den komfortable typen og laget ett Finn søk i nærområdet med kriteriene BMW 5-serie og Land Rover (sistnevnte fordi E87 viser seg å være så stabil at jeg knapt trenger garasje) Jeg gikk glipp av en E61 530d som forsvant 15 min etter at annonsen ble lagt ut, så jeg ble gjerne revet litt med da det dukket opp en LR Disco 3 til spiselig pris dagen etter. Bilen ble kjøpt og dagen etter fant jeg ut at registerreim skulle blitt skiftet i 2022 grunnet alder. Jeg har skiftet denne, men kjølesystem feilet på vakuumtest pga lekkasje på "coolant manifold" med dårlig passform fra Autodoc. Hvis alt går etter planen, skal E87 få hvile i garasjen mens denne blir brukt i vinter. Dette er min første bil (utenom firmabiler) som ikke er BMW. Endret 4 timer siden av Yngvejos papertiger reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå