Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Har man barn "må" man være på Facebook, da alt av fritidsaktiviteter planlegges og diskuteres der. Ikke at jeg har et ønske om å slutte heller sånn sett, men det er liten tvil om at det går litt tid med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, awt said:

Har man barn "må" man være på Facebook, da alt av fritidsaktiviteter planlegges og diskuteres der. Ikke at jeg har et ønske om å slutte heller sånn sett, men det er liten tvil om at det går litt tid med der.

Det er nok et poeng, ser jo at jeg "må tilbake" når poden blir litt eldre og begynner i barnehagen. ( og fritidsaktiviteter etc ) 

Merker jo også at jeg ikke får med meg alt av ting som skjer lenger, når man ikke kan bli invitert til arrangement på facebook er det lett at man ikke får med seg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer. Vi har egen «side» for 2011 barn her så alt av bursdag invitasjoner å greier skjer jo der inne, så man er litt bundet til div sider, men har man ikke så får man jo alltids beskjed da noen videreformidler men uansett.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Facebook og merker at det forsvinner litt informasjon ang fritidsaktiviteter for barna ja.

Når har samboer Facebook, så tar det som jeg ikke registrerer.

Men når det er sagt så er våre barns administratorer for fritidsaktiviteter flinke til å bruke spond. Det er en ganske så fin app! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det atter en hjernedød tråd i E39 gruppa på Facebook hvor det gjaldt å vinne hvem som hadde høyest ladetrykk på 530D,  når noen tror at de kjører med over 3 bar så gir jeg opp.  Nå har jeg endelig forlatt gruppa. kjenner jeg ikke har godt av å være der lenger, E39 er jo faktisk blitt verre enn "Ronny" i Volvo 240 som var forgjengeren :-D 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig diskusjon dette ble til :D Er enn så lenge enda medlem av både F30-36-gruppa og Mini OCN-gruppa, men det er vel bare et tidsspørsmål. Her om dagen var det en dame på Mini-gruppa som hadde en tirade uten sidestykke mot Mini/BMW-verkstedet som ikke hadde byttet bremsevæske på 2014-modell Minien hennes ved oljeservice og bilen nå ville ha bremsevæskebytte ALLEREDE I SEPTEMBER??!, da hun mente at prisen de tok var så høy at den burde inkludert dette. Overhodet ingen forståelse for CBS-systemet. Og neimen om de skulle få penga hennes, nei nå ble det Anbudstorget neste! 

God underholdning da om ikke mer, men jeg dør litt inni meg.

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hpi skrev:

Nå var det atter en hjernedød tråd i E39 gruppa på Facebook hvor det gjaldt å vinne hvem som hadde høyest ladetrykk på 530D,  når noen tror at de kjører med over 3 bar så gir jeg opp.  Nå har jeg endelig forlatt gruppa. kjenner jeg ikke har godt av å være der lenger, E39 er jo faktisk blitt verre enn "Ronny" i Volvo 240 som var forgjengeren :-D 

Ble kasta ut av Shamirian da han kom inn i bildet, ikke fått komme tilbake til den gruppa :P Kanskje like greit 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Shattered skrev:

Ble kasta ut av Shamirian da han kom inn i bildet, ikke fått komme tilbake til den gruppa :P Kanskje like greit 😛

Du klarer deg fint uten, du klarer uansett ikke å plukke ut den ene promillen med fornuftige svar blant all støyen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt går vel men f. Eks Inpa leser absolutt trykk slik at 2.1 bar ladetrykk blir 3.1 bar. Originalt har disse bilene ca 1.2 bar. Hvis originalturbo utsettes for 3.1 er det meningsløst og vil neppe gi annet enn varme og overbelastning. Tuning stopper ofte på ca 1.6 bar, pga hva turbo orker og hvor høyt mapsensor kan lese. Hvis det faktisk er 3.1 bar overtrykk så er det en svær turbo som har ganske mye turbolag ser jeg for meg, hvor mye trykk resten av en M57 tåler vet jeg ikke. Det er uansett noe som ikke henger sammen her og jeg tviler på at det stemmer 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur til Rudskogen i dag på Porsche festivalen. Mye spenstige bobbler! Men fy f... å mye Porsche det var der. Bmw treff har noe og ta igjen der på oppmøte på treff! Trodde ikke det var så mange av disse bila rundt her jeg, men morro var det.

Vi dro en gjeng fra Nesodden for og titte:) (er en M2 i klynga her også )

kjørte med en kompis sin noe modifiserte «bobble» som lånte prøveskilta mine da BT pirket litt på Godkjenninga sist mandag. Går ikke bare Bmw i vennegjengen

DD067169-92FF-43B0-81B1-78ACE2E45B0E.thumb.jpeg.1e2f305a2d87560a85024edc19cc646e.jpeg0DD2E66A-0D2C-40DF-90F4-EB01B62E333C.thumb.jpeg.def3083becce6dd0faccf952e6a478cc.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...