E.C. Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 2050 er nærmere enn 1993 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 1 minutt siden, E.C. skrev: 2050 er nærmere enn 1993 🤯 Født i 93 her. Skremmende å tenke på at man nærmer seg 30 år gammel Maiken Benedicte reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 Født i 1970, bryr meg ikke overhodet at man nærmer seg 52 Marius2002, Maiken Benedicte, Pekka og 1 annen reagerte på dette 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 19, 2022 Share Skrevet Mars 19, 2022 8 minutter siden, Shattered skrev: Født i 93 her. Skremmende å tenke på at man nærmer seg 30 år gammel Her tenker vi forskjellig, er selv 93 modell men det er ikke skremmende. For hvert år som går er jeg nærmere å få ungene ut av hus og jeg og samboer kan nyte en M8 i alpene uten mas Pekka, Marius2002, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 8 timer siden, Snagg30 skrev: Her tenker vi forskjellig, er selv 93 modell men det er ikke skremmende. For hvert år som går er jeg nærmere å få ungene ut av hus og jeg og samboer kan nyte en M8 i alpene uten mas Vi har ikke unger så kan ikke tenke sånn. Trodde faktisk du var mye eldre Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 @Snagg30 @Shattered Da er ihvertfall vi tre den beste årsmodellen. Det er min mening ihvertfall. Her er det ingen unger, ihvertfall som jeg ikke vet om. Innen ungene dine har flytta ut @Snagg30 så har du blitt gift og M8 har blitt til en multivan 😅 Shattered, Marius2002 og Maiken Benedicte reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 Syklister er noe herk, jeg er en av de. Så. Sykkelstativ til bil. Anbefalinger? Jeg lurer på å ha 1 på tak og slik trippel på krok. Vi er 3 som kan sykle nå, men greit å ikke måtte bytte ut noe etterhvert. Jeg er usikker på hva jeg skal gå for. Enten blir det slik: https://www.xxl.no/thule-hang-on-972-sykkelstativ-3-sykler/p/1037868_1_style?gclid=EAIaIQobChMIk56qtKfU9gIVr4xoCR2fewcgEAQYGCABEgIdTPD_BwE&gclsrc=aw.ds eller ala slik: https://www.xxl.no/thule-euroride-943-bikerack-3-bikes-sykkelstativ/p/1118809_1_style men sistnevnte er dyrt. Jeg må kunne låse sykler og stativet må låses til krokfeste. Elsyklene blir hjemme, kjøper noe rimelig rallsykkel til 4-5000,- for å kunne trille ilag med ungene på tur Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 @Snagg30 Vet ikke hvorfor, men hadde en følelse på at du var minst 10 år eldre enn meg og ikke 2 😅 Shattered og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 1 time siden, ahj skrev: @Snagg30 @Shattered Da er ihvertfall vi tre den beste årsmodellen. Det er min mening ihvertfall. Her er det ingen unger, ihvertfall som jeg ikke vet om. Innen ungene dine har flytta ut @Snagg30 så har du blitt gift og M8 har blitt til en multivan 😅 Haha, det er godt mulig det blir multivan men planene jeg og samboer har med en upraktisk bil med enten V8 / V10 skal jeg love deg blir en realitet 16 minutter siden, ///M-ini95 skrev: @Snagg30 Vet ikke hvorfor, men hadde en følelse på at du var minst 10 år eldre enn meg og ikke 2 😅 Hva er greia med at alle tror jeg er så gammel?😂 usikker på hvordan jeg skal tolke det ahj, StigJ, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 Akkurat nå, Snagg30 skrev: Haha, det er godt mulig det blir multivan men planene jeg og samboer har med en upraktisk bil med enten V8 / V10 skal jeg love deg blir en realitet Hva er greia med at alle tror jeg er så gammel?😂 usikker på hvordan jeg skal tolke det Det er bare å se på bilpark og antall biler som kommer og går der 😅 Walkabout, Slavearbeider'n, tennbrikket og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 1 hour ago, Snagg30 said: Hva er greia med at alle tror jeg er så gammel?😂 usikker på hvordan jeg skal tolke det Vi har bare gjort oppslag i tabellen fra livets knallharde skole: dyr bil + ikke på luksusfellen = 95% sannsynlighet for oldis 😁 Marius2002, ahj, Shattered og 4 andre reagerte på dette 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 (endret) 21 minutter siden, E.C. skrev: Vi har bare gjort oppslag i tabellen fra livets knallharde skole: dyr bil + ikke på luksusfellen = 95% sannsynlighet for oldis 😁 Fikk en uggen følelse av at Hallgeir Kvadsheim plutselig sto uten for døren her Endret Mars 20, 2022 av Snagg30 ahj, Pekka, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 Her er nyhet fra staten, hvordan hente mere fra bilisten. Det er bøtlagt for lite i Norske fotobokser. Dette er fra Tv2. https://www.tv2.no/nyheter/14597975/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 4 minutter siden, Ampera skrev: Her er nyhet fra staten, hvordan hente mere fra bilisten. Det er bøtlagt for lite i Norske fotobokser. Dette er fra Tv2. https://www.tv2.no/nyheter/14597975/ Akkurat fotoboksene i seg selv klarer jeg å passe meg for, bortsett ifra utlandet hvor de ikke står hverken varselet med skilt eller de er gjemt mye bedre enn i Norge. Men de der forbanna gjennomsnittsmålingene er ren og skjær kommunisme. Da har man jo ikke noe valg, man må ligge låst i 72 km/t i 80 sona bak en RAV4 som er livredd for å kjøre for fort… Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet Mars 20, 2022 Share Skrevet Mars 20, 2022 1 minute ago, Fredrik 90 said: Akkurat fotoboksene i seg selv klarer jeg å passe meg for, bortsett ifra utlandet hvor de ikke står hverken varselet med skilt eller de er gjemt mye bedre enn i Norge. Men de der forbanna gjennomsnittsmålingene er ren og skjær kommunisme. Da har man jo ikke noe valg, man må ligge låst i 72 km/t i 80 sona bak en RAV4 som er livredd for å kjøre for fort… Er da du setter på snittmåling og fyker forbi i 90... Kjøerer en del opp og ned E6 i Gudbrandsdalen, og er rimlig lei av de nevnte RAV'ene som er livredde for å få seg ei bot. Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå