Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Shattered skrev:

Født i 93 her. Skremmende å tenke på at man nærmer seg 30 år gammel :huh:

Her tenker vi forskjellig, er selv 93 modell men det er ikke skremmende. For hvert år som går er jeg nærmere å få ungene ut av hus og jeg og samboer kan nyte en M8 i alpene uten mas ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snagg30 skrev:

Her tenker vi forskjellig, er selv 93 modell men det er ikke skremmende. For hvert år som går er jeg nærmere å få ungene ut av hus og jeg og samboer kan nyte en M8 i alpene uten mas ;) 

:lol: Vi har ikke unger så kan ikke tenke sånn. Trodde faktisk du var mye eldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklister er noe herk, jeg er en av de. Så. Sykkelstativ til bil. Anbefalinger?

Jeg lurer på å ha 1 på tak og slik trippel på krok. Vi er 3 som kan sykle nå, men greit å ikke måtte bytte ut noe etterhvert. Jeg er usikker på hva jeg skal gå for. 
Enten blir det slik:

https://www.xxl.no/thule-hang-on-972-sykkelstativ-3-sykler/p/1037868_1_style?gclid=EAIaIQobChMIk56qtKfU9gIVr4xoCR2fewcgEAQYGCABEgIdTPD_BwE&gclsrc=aw.ds
 

eller ala slik:

https://www.xxl.no/thule-euroride-943-bikerack-3-bikes-sykkelstativ/p/1118809_1_style

men sistnevnte er dyrt. 

Jeg må kunne låse sykler og stativet må låses til krokfeste. Elsyklene blir hjemme, kjøper noe rimelig rallsykkel til 4-5000,- for å kunne trille ilag med ungene på tur :) 

Tips?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

@Snagg30 @Shattered Da er ihvertfall vi tre den beste årsmodellen. Det er min mening ihvertfall. 
Her er det ingen unger, ihvertfall som jeg ikke vet om. Innen ungene dine har flytta ut @Snagg30 så har du blitt gift og M8 har blitt til en multivan 😅  

Haha, det er godt mulig det blir multivan men planene jeg og samboer har med en upraktisk bil med enten V8 / V10 skal jeg love deg blir en realitet :D 

16 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

@Snagg30 Vet ikke hvorfor, men hadde en følelse på at du var minst 10 år eldre enn meg og ikke 2 😅

 

Hva er greia med at alle tror jeg er så gammel?😂 usikker på hvordan jeg skal tolke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snagg30 skrev:

Haha, det er godt mulig det blir multivan men planene jeg og samboer har med en upraktisk bil med enten V8 / V10 skal jeg love deg blir en realitet :D 

Hva er greia med at alle tror jeg er så gammel?😂 usikker på hvordan jeg skal tolke det

Det er bare å se på bilpark og antall biler som kommer og går der 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, E.C. skrev:

Vi har bare gjort oppslag i tabellen fra livets knallharde skole: dyr bil + ikke på luksusfellen = 95% sannsynlighet for oldis 😁

Fikk en uggen følelse av at Hallgeir Kvadsheim plutselig sto uten for døren her 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ampera skrev:

Her er nyhet fra staten, hvordan hente mere fra bilisten. Det er bøtlagt for lite i Norske fotobokser.
Dette er fra Tv2.

https://www.tv2.no/nyheter/14597975/

Akkurat fotoboksene i seg selv klarer jeg å passe meg for, bortsett ifra utlandet hvor de ikke står hverken varselet med skilt eller de er gjemt mye bedre enn i Norge. Men de der forbanna gjennomsnittsmålingene er ren og skjær kommunisme. Da har man jo ikke noe valg, man må ligge låst i 72 km/t i 80 sona bak en RAV4 som er livredd for å kjøre for fort…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Fredrik 90 said:

Akkurat fotoboksene i seg selv klarer jeg å passe meg for, bortsett ifra utlandet hvor de ikke står hverken varselet med skilt eller de er gjemt mye bedre enn i Norge. Men de der forbanna gjennomsnittsmålingene er ren og skjær kommunisme. Da har man jo ikke noe valg, man må ligge låst i 72 km/t i 80 sona bak en RAV4 som er livredd for å kjøre for fort…

Er da du setter på snittmåling og fyker forbi i 90...

Kjøerer en del opp og ned E6 i Gudbrandsdalen, og er rimlig lei av de nevnte RAV'ene som er livredde for å få seg ei bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...