liffi Skrevet Juni 11, 2022 Share Skrevet Juni 11, 2022 skoglund, Lars89, Ampera og 13 andre reagerte på dette 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 26, 2022 Share Skrevet Juni 26, 2022 Etterlengtet skinnrens av fremre cockpit i 4-serie i går med Colourlock-produkter. Nå gjenstår bare oppfarging av rattet. Underveis: I dag etter at Shield hadde fått stå over natta: Så helgens andre biltur med 1-serien når poden skulle ha kviletid. Ypperlig mulighet for han far til å få seg en biltur i fred og ro mens poden sover bak 👌🏻 Selv om mye vil ha mer liker jeg fraværet av unødvendige ting i 1-serien. A no-bullshit-car. Og alt er der det skal være. Forbruket etter 8 mil med rolig kjøring i en oppjazza 116i er det heller ikke noe å si på: laffe, fupsaker, Ampera og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 10, 2022 Share Skrevet Juli 10, 2022 Nyfarget ratt for andre gang denne uka. Denne gang med Fenice kit, en del bedre enn Colourlock. fupsaker, Dusy, skoglund og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 Blir stadig tom for skinnrens💩 Saltkjelen, laffe, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 5 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Blir stadig tom for skinnrens💩 Verdt det! Nydelig Saltkjelen, skoglund, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 På 10.7.2022 den 7.23, papertiger skrev: Nyfarget ratt for andre gang denne uka. Denne gang med Fenice kit, en del bedre enn Colourlock. Tok du av rattet ? Har settet liggende. Usikker om jeg skal ta det av for best mulig resultat. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juli 12, 2022 Share Skrevet Juli 12, 2022 48 minutes ago, FransEirik said: Tok du av rattet ? Har settet liggende. Usikker om jeg skal ta det av for best mulig resultat. Ja, du kan se mer i tråden han har lenket til i signaturen. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Juli 26, 2022 Share Skrevet Juli 26, 2022 Her er interiør i fargen P8SN (Sand beige), ikke sportsseter.. Sport hadde vært P7SN tror jeg papertiger, sveigis og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Juli 26, 2022 Share Skrevet Juli 26, 2022 Etter å ha brukt bilen ganske mye i vår og sommer på helgeturer med madamen, var det på tide å rense litt. Utrolig hvor mye solkremflekker det blir over alt når man er hissig å kjøre uten tak... God blanding av skit og solkrem. Tok dørtrekkene og passasjerstolen i kveld, får fortsette i morgen med resten. Fordelen med cab er at man kan fjerne taket, så er det lettere å jobbe i kupeen... Saltkjelen, skoglund, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 Så var det svart interiør igjen da.. men må innrømme at de svarte listene gjør interiøret langt mer sobert enn med sølvfargede/alulister. fupsaker, Marius2002, ahj og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 Oxford Grün og Sand Beige interiør med valnøttlister…bedre ble det ikke på slutten av 90 tallet 👍😎 Peak, hanssae, sveigis og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 8 timer siden, Fredrik 90 skrev: Oxford Grün og Sand Beige interiør med valnøttlister…bedre ble det ikke på slutten av 90 tallet 👍😎 Det er en flott kombo dette Fredrik 😀 Ser eksklusivt den dag idag . Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 @Fredrik 90 så nydelig kombinasjon! Både tidsriktig og riktig den dag i dag. Bare se på G26 i San Remo grønn og med Cognac skinn... Det er noe i samme gate, og en relativt populær kombo ser det ut som. Fredrik 90 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 2 timer siden, sveigis skrev: Det er en flott kombo dette Fredrik 😀 Ser eksklusivt den dag idag . Takk for det Ja jeg synes dette tar seg meget bra ut selv i dag 2 timer siden, papertiger skrev: @Fredrik 90 så nydelig kombinasjon! Både tidsriktig og riktig den dag i dag. Bare se på G26 i San Remo grønn og med Cognac skinn... Det er noe i samme gate, og en relativt populær kombo ser det ut som. Mange takk for det Ja dette kler bilen veldig godt...var litt fargekomboen som solgte bilen til meg, når det først skulle være en Alpina som ikke var Alpina blå så synes jeg dette satt som ett skudd. Jeg vet at det er litt delte meninger om beige interiør, jeg liker det veldig godt Cocnac er også helt konge, har det i G30en og det digger jeg. Merker at jeg har utviklet meg til å like litt farge på interiør sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 6 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Takk for det Ja jeg synes dette tar seg meget bra ut selv i dag Var jo en grunn for hvorfor jeg skulle ha den jeg har idag tilbake i 1999. Dette var da alle skulle ha sort skinn unntatt meg på den tiden .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå