Gå til innhold

Interiør snapshot of the day - Tok du bilde av interiøret idag?

Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Oppgradert rattet til alcantara airbag og m5 rattdeksel. Nye ruller og rengjort og smurt opp alle knapper i ratt samt malt det opp igjen med Fenice sitt ratt kit. Dette er noe jeg har gjort på alt av bmw og blir like bra hver gang. (Har alcantara i samme farge i taket, syns det skaper en veldig bra helhet!IMG_6383.thumb.jpeg.89fd9bdf801b70915bed66f352628398.jpegIMG_6388.thumb.jpeg.747f7b904b67f658f6fc79fff61f7552.jpeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, FransEirik said:

Oppgradert rattet til alcantara airbag og m5 rattdeksel. Nye ruller og rengjort og smurt opp alle knapper i ratt samt malt det opp igjen med Fenice sitt ratt kit. Dette er noe jeg har gjort på alt av bmw og blir like bra hver gang. (Har alcantara i samme farge i taket, syns det skaper en veldig bra helhet!IMG_6383.thumb.jpeg.89fd9bdf801b70915bed66f352628398.jpegIMG_6388.thumb.jpeg.747f7b904b67f658f6fc79fff61f7552.jpeg 

Det såg veldig bra ut! Sist jeg prøvde med Fenice sitt rattkit på F3x M Sport ratt fikk jeg nupper i det jeg tror var top coaten. Skjønner ikke hvorfor. Og sømmene ble veldig harde og «kvasse», ikke myke som de er originalt. Noen god DIY du kunne delt på dette? Har et ratt i F11’en som jeg må gjøre noe med, og vurderer å sende det inn for omtrekking da helt nytt er en avsindig pris. Men så har jeg et ubrukt Fenice kit liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, papertiger skrev:

Det såg veldig bra ut! Sist jeg prøvde med Fenice sitt rattkit på F3x M Sport ratt fikk jeg nupper i det jeg tror var top coaten. Skjønner ikke hvorfor. Og sømmene ble veldig harde og «kvasse», ikke myke som de er originalt. Noen god DIY du kunne delt på dette? Har et ratt i F11’en som jeg må gjøre noe med, og vurderer å sende det inn for omtrekking da helt nytt er en avsindig pris. Men så har jeg et ubrukt Fenice kit liggende.

Det blir fort nupper i topcoaten visst man legger på for mye og blir litt for ivrig med varmluftpistolen. Vær forsiktig med å pusse for mye på sømmene, kan det hende at fibrene åpner seg litt når du pusser også legger du lakk og forsegling oppå dette igjen? 
Kjenner til dette altså, det blir veldig bra med slike kit men 100% fabrikknytt blir det ikke, men det blir mer enn bra nok og varer helt til neste gang🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, FransEirik said:

Det blir fort nupper i topcoaten visst man legger på for mye og blir litt for ivrig med varmluftpistolen. Vær forsiktig med å pusse for mye på sømmene, kan det hende at fibrene åpner seg litt når du pusser også legger du lakk og forsegling oppå dette igjen? 
Kjenner til dette altså, det blir veldig bra med slike kit men 100% fabrikknytt blir det ikke, men det blir mer enn bra nok og varer helt til neste gang🙂

Godt tips. Så lite topcoat som mulig, og så lite tørking med varmluftpistol/hårføner (som jeg brukte) som mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2024 den 21.12, FransEirik skrev:

Får man ikke automatisk øvre dørsider med skinn når man har skinndash på f1*? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Skulebollen skrev:

Får man ikke automatisk øvre dørsider med skinn når man har skinndash på f1*? 

Nei. 4M5 Individual skinntrukket dashbord er en stand alone option og kan bestilles helt uavhengig av merinoskinn (f.eks. sammen med Dakota, Vernasca etc.). 4M5 gir kun skinn på øvre del av dashbordet. 

Pakken «Extended Merino» gir skinn kun på nedre del av dashbord (i tillegg til seterygger og hele midtkonsollen). Bestiller man bilen med «Full Merino» får man i tillegg skinn på øvre del av dashbord (4M5) og skinn på øvre og nedre del av dørtrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...