Gå til innhold

Prosjekt F82 M4


lagunilla
 Share

Anbefalte innlegg

Helt nydelig bil. Jeg er som regel litt koservativ og er av typen som skulle ønske BMW leverte en diskre versjon av M-bilene sine uten styling og tettest opp mot orginal modellen, men i denne fargen og med alle M-performance (?) delene ble det helt perfekt også i mine litt sære øyne🙂

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft å gå utenfor "normen" sett ditt preg på den, så blir den sikkert like fin som de andre du har hatt.. (Men jeg må si at du er tøff som går for denne fargen)  Samtidig, om du

ikke fornøyd, så kan du foliere i en annen farge da;) Men hvorfor har du byttet? er denne nyere, bedre utstyrt.. motor er vel den samme...?

Endret av Conquest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Walkabout skrev:

Sweet! Du får hive deg med @Fahad til Oslo sentrum lørdag formiddag om du er ledig, så får jeg og @Saltkjelen beskuet begge F80’ene deres :D 

Kan prøve. Kanskje møter jeg opp med @///M-ini95?

 

22 minutter siden, Conquest skrev:

Tøft å gå utenfor "normen" sett ditt preg på den, så blir den sikkert like fin som de andre du har hatt.. (Men jeg må si at du er tøff som går for denne fargen)  Samtidig, om du

ikke fornøyd, så kan du foliere i en annen farge da;) Men hvorfor har du byttet? er denne nyere, bedre utstyrt.. motor er vel den samme...?

Litt tidlig å dømme fargen ennå da bilen bare har stått inne på et verksted.

 

Ellers så trenger bilen skikkelig senk og spacer på hjula. Kommer neste uke tenker jeg.

 

Kjøpte denne av flere grunner.

1. Jeg har to barn

2. Nyere

3. Competition

4. 5 års nybil garanti

5. Mye bedre utstyr

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste som går fra en av de første M3/M4 og til LCI 2 sier det er stor forskjell. Både både kjøremessig, innvendig og lyd. Spent på om du syns det samme.

Grattis med ny bil. Glad for å se flere spesielle farger, og tenker mer på seg selv enn videresalg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, lagunilla skrev:

Kan prøve. Kanskje møter jeg opp med @///M-ini95?

 

Litt tidlig å dømme fargen ennå da bilen bare har stått inne på et verksted.

 

Ellers så trenger bilen skikkelig senk og spacer på hjula. Kommer neste uke tenker jeg.

 

Kjøpte denne av flere grunner.

1. Jeg har to barn

2. Nyere

3. Competition

4. 5 års nybil garanti

5. Mye bedre utstyr

 

 

Da skjønner jeg. Fornuftig har du blitt :) hehe.. Blir spennende og følge med. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...