Snagg30 Skrevet i går, 07:14 Skrevet i går, 07:14 Helt fantastisk! Hadde mye heller hatt F90 også en M2, du har Norges råeste M5 så ingen poeng i å ha to mener jeg gratulerer så mye med nytt tilskudd.
Ampera Skrevet i går, 07:19 Forfatter Skrevet i går, 07:19 (endret) 5 minutter siden, Snagg30 skrev: Helt fantastisk! Hadde mye heller hatt F90 også en M2, du har Norges råeste M5 så ingen poeng i å ha to mener jeg gratulerer så mye med nytt tilskudd. F90 står godt i garasjen, den blir aldri solgt. Det var F10 som måtte vike plass for M2 CS Endret i går, 07:20 av Ampera fupsaker, Morten B og Saltkjelen reagerte på dette 3
Dusy Skrevet i går, 09:22 Skrevet i går, 09:22 Føyer meg i rekken her og sier gratulerer med en helt rå bil, Helmer!
skoglund Skrevet i går, 11:24 Skrevet i går, 11:24 Gratulerer, likte farge valget ditt:) Blir spennende å se hva som kommer av upgrades på denne:)
Snagg30 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden 5 timer siden, Ampera skrev: F90 står godt i garasjen, den blir aldri solgt. Det var F10 som måtte vike plass for M2 CS Ja var det jeg siktet til helt riktig dette
BrokeBoi Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Gratulerer med nok en M! Forventa egentlig noe brunt eller bronse, men kult at du går i en helt annen retning med lilla. 👌 Må si jeg ble litt smånervøs for at det skulle bli en hybrid M denne gangen, så det var positivt å se at det ble en M med ren bensinmotor.🙂 Ampera, Lars S og fupsaker reagerte på dette 3
Slavearbeider'n Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Endelig var katta ute av sekken Helmer. Gleder meg til å få sitte på en tur Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå