E.C. Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 Hvilken motor tenker du da? Diesel 6'er eller kanskje en B58? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2022 10 minutter siden, E.C. skrev: Hvilken motor tenker du da? Diesel 6'er eller kanskje en B58? Om det blir G21 så blir det 330e, M340i holder seg altfor høyt i pris. Dersom det blir G31 så blir det 540i eller 530d (pre-LCI), alternativt 530e LCI - men sistnevnte ligger også høyt i pris enda. Men vurderer også G30 530e (pre-LCI) - ikke den morsomste motoriseringen, men man får mye bil for pengene og jeg tror G3X (spesielt LCI og de kraftigste motoriserte) vil få seg en merkbar prisknekk når nye G6X slippes i 2024. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Desember 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2022 Her kommer omsider bildene fra sommerens photoshoot. Fantastisk gjennomført bil dette - både fra BMW sin side, men ikke minst videreforedlet av @lagunillaog undertegnede M-jakob, Olaandref, Lars S og 24 andre reagerte på dette 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 28, 2022 Share Skrevet Desember 28, 2022 Baklyktene på disse er magiske. Kjedelig om den ryker, men skjønner at det kanskje er enklere å selge og kjøpe noe annet om man ikke får brukt bilen så mye. Orjan og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2023 Ettersom jeg skal til USA et par uker ifm. påsken i år så vurderer jeg å leie ut M4'en i perioden. Ikke noe dagsutleie, men samlet 2-3 uker. Pris avhengig av forventet kilometerpådrag - gi beskjed ved interesse (kun erfarne førere) sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 5, 2023 Share Skrevet Januar 5, 2023 2 timer siden, Walkabout skrev: Ettersom jeg skal til USA et par uker ifm. påsken i år så vurderer jeg å leie ut M4'en i perioden. Ikke noe dagsutleie, men samlet 2-3 uker. Pris avhengig av forventet kilometerpådrag - gi beskjed ved interesse (kun erfarne førere) Denne har jeg kjørt en gang før i påsken 💕. Så heldig er den som får leie denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 1, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2023 (endret) På tide med en liten oppdatering her. Bilen ble ikke tatt ut fra vinterlagring før 1. mai i år. En del morsomt som har skjedd i det siste, men får begynne med det første først - som blir et kort reisebrev fra en helgetur til Hamburg for noen uker siden. Dag 1: Tok turen fra Stavanger og ned mot Kristiansand, der jeg plukket med meg to kompiser som skulle bli med på turen. Fikk grei plass på Fjordline nede, helt alene. Etter en fin overfart hadde vi en stopp i Hirtshals for å besøke en sambygding på fiskebåt. Deretter gikk det strake veien nedover mot Lübeck, kun ispedd et par stopp for å fylle på med drikke og bensin. Fine kjøreforhold hele veien, og i det danske veier ble til tysk autobahn klarte jammen det gule lynet å komme seg opp i hele 302 km/t i det det åpnet seg muligheter uten annen trafikk. En vanvittig imponerende bil, så det var gøy. Vel fremme i Lübeck var det tilfeldigvis ølfestival, og vi fikk oss en liten sightseeingrunde med både øl og en matbit. Dag 2: Nydelig vær i Lübeck innbød til en løpetur rundt gamlebyen i strålende forhold på morgenen, etterfulgt av en sighseeingrunde i dagslys. Kan absolutt anbefale Lübeck, en skikkelig flott by. Turen gikk deretter videre til Hamburg, hvor jeg fikk sikret meg en plass helt alene utenfor hotellet. Ferden gikk kjapt videre ned til sentrum og Speicherstadt. Her har det blitt skikkelig fint, med mye bra å se på. Hovedattrasjonen og hovedmålet med turen var konsert med countryartisten Kip Moore på Grosse Freiheit, en helt rå konsert som stod til terningkast 6. Måtte selvfølgelig få taxisjåføren til å spille litt legendarisk tysk techno på vei tilbake til hotellet. Dag 3: Allerede hjemreise. Mye trafikk ga ikke de høyeste hastighetene nordover. Hadde en stopp for å se Dannewerk og Haithabu, interessant historie. På vei tilbake skulle Fjordline gjøre seg vanskelige for å la meg stå på nederste dekk, og krevde ekstra betaling, men heldigvis hadde jeg fått dette bekreftet på e-post. Så tips til dere som sier dere har ekstra lav bil - følg opp med en e-post i etterkant så dere har det bekreftet. En seig tur fra Kristiansand til Stavanger søndag kveld (og dyrere 98 i Kristiansand), men verdt det etter en helt topp helg med 1800 km i en herlig kjøremaskin Endret Juni 1, 2023 av Walkabout Reef89, Ron Jeremy, Dusy og 25 andre reagerte på dette 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 1, 2023 Share Skrevet Juni 1, 2023 Nydelig reisebrev til rett sted med riktig bil! Fantastisk denne M4’en din, fargen er perfekt, bilen er gjennomført og mer enn moderne nok og faktisk særdeles mye M for pengene! Spent på hva som dukker opp her etterhvert. sveigis, Walkabout og OddErik_E34 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Flott reisebrev. Slike småturer kan være utrolig morsomme. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 2, 2023 Share Skrevet Juni 2, 2023 Herligt reisebrev kunne gjerne tenkt meg å tatt slike svippturer ned på kontinentet. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 15, 2023 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2023 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=310754116 Håper nesten at ingen byr, så kan jeg heller beholde den lengre istedenfor å begynne å kikke på G31 540i E.C., Kolstad Jr., ahj og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Juli 15, 2023 Share Skrevet Juli 15, 2023 7 minutter siden, Walkabout skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=310754116 Håper nesten at ingen byr, så kan jeg heller beholde den lengre istedenfor å begynne å kikke på G31 540i Svært ryddig annonse, Raymond! Grunnet den vanlige kjøpsgruppen til disse bilene er det svært sjeldent jeg kommer over annonser som dette... Når jeg ser på listen over kostnader og oppgraderinger gjort på bil, så tenker jeg automatisk at den som hopper over denne grunnet f.eks km.stand virkelig går glipp av noe. Ellers flirte jeg godt av denne her Det sier vel det meste om hvor disse bilene havner... Håper i det minste den havner i hender som vet å sette pris på bilen og ikke blir en kasteball fra en Instagram konto til en annen. Dusy, Saltkjelen, ahj og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 15, 2023 Share Skrevet Juli 15, 2023 Veldig fin annonse, både bilder og tekst. Håper denne får leve et ordentlig liv fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Juli 15, 2023 Share Skrevet Juli 15, 2023 Ryddig annonse. Stiv pris men lykke til med salg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 15, 2023 Share Skrevet Juli 15, 2023 Du kommer til å bli nedringt av 20 åringer med fullfinans og tafatte foreldre som kausjonister 😅 Lykke til med salg, håper bilen går til noen som er erfarne nok til å kjøre den. Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå