Gå til innhold

Min BMW i4 M50 i San Remo green. Solgt tilbake til Tyskland!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt prioriteringa jeg da, du legger jo lista høyt til å være en bil som du kun skal ha midlertidig. Er det ikke bedre å bare kjøpe en rimeligere bil å ha i de fem månedene? En F11 520d eller F31 320d? 

Når dette er sagt så er vel ikke verditapet så stort på en Alpina D3, særlig ikke hvis du får importert en fra utlandet. En G31 530d kan jo tape seg noe, men det er også begrenset på såpass kort tid.  

Skrevet

Jeg ville nok styrt unna Alpina. Dessverre tror jeg modellen er for nisjepreget til at den vil kunne omsettes raskt og til en pris du er fornøyd med. Skal du ha noe som virkelig opprettholder annenhåndsverdien, så kunne jo tiden vært inne for å nyte en M-bil, men da snakker vi jo også budsjettsmell. 

• 4 weeks later...
Skrevet

Kjørte eldstemann i barnehagen i dag, kjørte forbi Sulland i Moss da jeg visste at de hadde fått låne administrasjonsbiler fra BMW Norge. Jaggu var ikke M440i G26 helt lik i fargen som min, samme felger og interiør. :) Lykke!

598FCD74-B18D-4555-8B5A-E52B248A51DF.jpeg

92D09119-ED40-4098-952F-24BDF52446CD.jpeg

F77AA233-AE73-4853-A356-9AA176F1F053.jpeg

AF529CB7-EDD7-4CC9-B982-7C51C0FF308B.jpeg

Skrevet
16 timer siden, Skulebollen skrev:

Ble det ingen ventepølse 🤔? Er vel ikke såå lenge igjen nå😅

Nei, gjør ikke det. Men håper på info snart, ettersom iX nå er lansert...

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet (endret)

Gratulerer med tøff nybil! Fantastisk fargekombo! Gleder meg til å se masse bilder når du får den.

Endret av Gabz
Skrevet
4 minutter siden, fupsaker skrev:

Oppdatert med litt ny spec. Klarte ikke la være å gå på 20" 868M med performancedekk. 🤤😂

10/10 valg! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...