Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Jeg skjønner ikke helt prioriteringa jeg da, du legger jo lista høyt til å være en bil som du kun skal ha midlertidig. Er det ikke bedre å bare kjøpe en rimeligere bil å ha i de fem månedene? En F11 520d eller F31 320d? Når dette er sagt så er vel ikke verditapet så stort på en Alpina D3, særlig ikke hvis du får importert en fra utlandet. En G31 530d kan jo tape seg noe, men det er også begrenset på såpass kort tid. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Jeg ville nok styrt unna Alpina. Dessverre tror jeg modellen er for nisjepreget til at den vil kunne omsettes raskt og til en pris du er fornøyd med. Skal du ha noe som virkelig opprettholder annenhåndsverdien, så kunne jo tiden vært inne for å nyte en M-bil, men da snakker vi jo også budsjettsmell. Daniel., fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 16, 2021 Share Skrevet Oktober 16, 2021 Det blir jo litt spekulasjon, men kan nyere brukt 330/530e være biler som holder seg greit i pris om de får en avgiftssmell i 2022 kanskje... Marius2002 og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 10, 2021 Forfatter Share Skrevet November 10, 2021 Kjørte eldstemann i barnehagen i dag, kjørte forbi Sulland i Moss da jeg visste at de hadde fått låne administrasjonsbiler fra BMW Norge. Jaggu var ikke M440i G26 helt lik i fargen som min, samme felger og interiør. Lykke! Orjan, Ampera, StigJ og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 12, 2021 Share Skrevet November 12, 2021 Ble det ingen ventepølse 🤔? Er vel ikke såå lenge igjen nå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 13, 2021 Forfatter Share Skrevet November 13, 2021 16 timer siden, Skulebollen skrev: Ble det ingen ventepølse 🤔? Er vel ikke såå lenge igjen nå😅 Nei, gjør ikke det. Men håper på info snart, ettersom iX nå er lansert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 24, 2021 Forfatter Share Skrevet November 24, 2021 Da er første bilder ute av i4 M50 fra Elbil24 på facebook.. Lov å håpe på snarlig levering! mslello, Marius2002 og mossing 92 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 (endret) Gratulerer med tøff nybil! Fantastisk fargekombo! Gleder meg til å se masse bilder når du får den. Endret Januar 20, 2022 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Februar 4, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2022 Oppdatert med litt ny spec. Klarte ikke la være å gå på 20" 868M med performancedekk. 🤤😂 Orjan, Fahad, Pekka og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 4 minutter siden, fupsaker skrev: Oppdatert med litt ny spec. Klarte ikke la være å gå på 20" 868M med performancedekk. 🤤😂 10/10 valg! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Meget lekkert dette blir 🤤 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Utrolig lekkert! Absolutt verdt det - i4 er og blir en looker! fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strukt Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Blir nok lekker denne! Av en eller annen grunn takler jeg grillen MYE bedre på i4, kontra iX f.eks. Passer bedre, på noe vis. fupsaker og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfred trovåg Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 Gratulerer med flott bil selv om det er El bil. 😉 men liker bedre den en dem nye Ix 40 feks. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2022 Share Skrevet Februar 4, 2022 M868 blir herlig. En av de tøffeste originalfelgene fra BMW om dagen. fupsaker, Marius2002 og Peak reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå