Sjøbuse Skrevet Mars 30, 2022 Skrevet Mars 30, 2022 Hadde et ålreit treff for 12 år siden. Artig med treff her og der. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Mars 31, 2022 Skrevet Mars 31, 2022 Bimmerstreff må vi få til og jeg er med om det er i i østlandsområdet. Hva med egne benker til off topic diskusjoner ?Spør for en venn .🤗🤗 Neida det må vi gjøre . ahj, Marius2002, lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7
smashy Skrevet Mars 31, 2022 Skrevet Mars 31, 2022 Hadde vært kjempeartig! Vil forsøke å komme så fremt det lar seg gjøre 🤩 sveigis reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Mars 31, 2022 Skrevet Mars 31, 2022 Jeg er definitivt med! Snagg30 og sveigis reagerte på dette 2
ahj Skrevet Mars 31, 2022 Skrevet Mars 31, 2022 Dette har jeg ventet på, jeg er med! lagunilla, Marius2002 og sveigis reagerte på dette 3
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2022 Skrevet Mars 31, 2022 Absolutt! Er med! lagunilla og Marius2002 reagerte på dette 2
Martin-D Skrevet April 8, 2022 Skrevet April 8, 2022 Bumper opp denne. Det hadde vært stas. Ble to turer ut med E30'n (!) i fjor, så om jeg får til tre turer i år er det forbedring 😄 Marius2002 reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet April 8, 2022 Forfatter Skrevet April 8, 2022 Ja. Altså folk må gjerne komme med forslag til locations på sør- og østlandet!
///M-ini95 Skrevet April 8, 2022 Skrevet April 8, 2022 Jeg synes Foksrød rett før Sandefjord funka helt fint. Er flere større plasser man kan samles på, samt midt mellom øst/sør slik at ikke sørlendingene trenger å kjøre i 4t for et bimmers treff BimmerFan! og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet April 8, 2022 Skrevet April 8, 2022 51 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Jeg synes Foksrød rett før Sandefjord funka helt fint. Er flere større plasser man kan samles på, samt midt mellom øst/sør slik at ikke sørlendingene trenger å kjøre i 4t for et bimmers treff Vi møttes jo her ifjor ,en genial plass med nok av plass ,samt muligheter for litt mat osv for den som ønsker det . Her må det vel være greit å treffes vel ?😊 Da får man litt kjøring både fra dere som er fra Oslo og omegn samt vi som er fra sør . Dusy, BimmerFan!, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5
Slavearbeider'n Skrevet April 8, 2022 Forfatter Skrevet April 8, 2022 16 timer siden, ///M-ini95 skrev: Jeg synes Foksrød rett før Sandefjord funka helt fint. Er flere større plasser man kan samles på, samt midt mellom øst/sør slik at ikke sørlendingene trenger å kjøre i 4t for et bimmers treff 15 timer siden, sveigis skrev: Vi møttes jo her ifjor ,en genial plass med nok av plass ,samt muligheter for litt mat osv for den som ønsker det . Her må det vel være greit å treffes vel ?😊 Da får man litt kjøring både fra dere som er fra Oslo og omegn samt vi som er fra sør . Synes dette høres veldig bra ut! Fair at alle har ‘’like’’ langt å kjøre haha sveigis reagerte på dette 1
Snagg30 Skrevet April 8, 2022 Skrevet April 8, 2022 1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev: Fair at alle har ‘’like’’ langt å kjøre haha Marius2002 reagerte på dette 1
fxslin Skrevet April 8, 2022 Skrevet April 8, 2022 Dette kunne jeg tenkt meg å være med på også! Kjører også gjerne litt er jo litt av sjarmen det å kjøre til treff gjerne i felleskap med andre. Bra tiltak @Slavearbeider'n Slavearbeider'n reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet April 9, 2022 Skrevet April 9, 2022 21 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Synes dette høres veldig bra ut! Fair at alle har ‘’like’’ langt å kjøre haha Syns dere tenker jævlig lite på meg her, blir 2612 km å kjøre tur retur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå