sveigis Skrevet Fredag kl. 14:10 Forfatter Skrevet Fredag kl. 14:10 6 timer siden, ///M-ini95 skrev: Synes du gjør mer enn godt nok spør du meg. Uegnet plass, og ikke minst en helse som ikke akkurat spiller på lag gjør det ikke akkurat enkelt, så du skal ha for at du står på slik du gjør Gøy å høre Armin .😊 Egentlig totalt uegnet plass å drive på med bil men jeg er ikke vant til noe annet enda 😊,men en dag så . Huff ja det er det største hinderet for tiden og det med helse ,men jeg må prøve å ikke tenke på det . Jeg skal som sagt opereres nå ila våren og da må jeg ta det helt easy med å skru å ligge på bakken . Idag er det sofa og der skal jeg være resten av dagen og null dårlig samvittighet 😊🙌
sveigis Skrevet Fredag kl. 14:15 Forfatter Skrevet Fredag kl. 14:15 Jeg var forøvrig ute nå i forbindelse med å sjekke postkassen og ville sjekke om der fremdeles var tørt ,etter jobben igår : Og det var det 😊 Om dere ser de to boltene og den kanten der ,der drypte det olje ut alle veier og er så godt å bli kvitt sånt . Så fortsettelse kommer etterhvert ,men mulig resten skruing i motor blir tatt på Bavaria og løftebukk nå .
sveigis Skrevet Fredag kl. 14:17 Forfatter Skrevet Fredag kl. 14:17 Ja forresten 318 i i solen : Er folk her som gleder seg til å ta den i bruk tror jeg og da er det ekstra gøy å jobbe med den .😊 papertiger, fupsaker, viggo E34 og 2 andre reagerte på dette 5
papertiger Skrevet Fredag kl. 19:05 Skrevet Fredag kl. 19:05 Du spurte om felger; her har du: https://www.finn.no/379067643 Sølv E91 med Style 230 BBS er 👌🏻 sveigis og KKME30 reagerte på dette 2
Mortenej Skrevet Lørdag kl. 08:53 Skrevet Lørdag kl. 08:53 Utrolig gøy å se deg i aksjon igjen Jan. Disse trådene dine er som balsam for sjelen, og ikke minst en motivasjons boost.... Har sagt det før og er der fortsatt, du er rå som ligger ute å skrur på denne tiden av året, og det uten garasje. Må være utrolig tilfredstillende å rette opp i feil,ikke minst bli kvitt lekasjer. Følger spent med videre, men er vel ikke i tvil om at denne kommer seg lett gjennom EU og tilbake på vieen igjen. sveigis reagerte på dette 1
mr.pingu Skrevet Lørdag kl. 09:21 Skrevet Lørdag kl. 09:21 Imponerende arbeid de siste sidene her! Gøy å se du ordner opp og få bilen i vesentlig bedre stand sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 11:12 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:12 På 8.2.2025 den 9.53, Mortenej skrev: Utrolig gøy å se deg i aksjon igjen Jan. Disse trådene dine er som balsam for sjelen, og ikke minst en motivasjons boost.... Har sagt det før og er der fortsatt, du er rå som ligger ute å skrur på denne tiden av året, og det uten garasje. Må være utrolig tilfredstillende å rette opp i feil,ikke minst bli kvitt lekasjer. Følger spent med videre, men er vel ikke i tvil om at denne kommer seg lett gjennom EU og tilbake på vieen igjen. Tusen mange takk Morten for hyggelig kommentar 😊 Morro å lese at de er til motivasjon og det er jo litt av grunnen til at gjør det jeg gjør .Redde andres skrot å se potensialet her isteden for bakdeler . Ja men merker det er vanskeligere å stå ute kontra for ti årsiden 😊 De lekkasjene blir en glede å få orden på . Ja håper det .😊 På 8.2.2025 den 10.21, mr.pingu skrev: Imponerende arbeid de siste sidene her! Gøy å se du ordner opp og få bilen i vesentlig bedre stand Mange takk 😊. Ja satser på at det skal bli bedre nå etterhvert .😊
sveigis Skrevet Søndag kl. 15:57 Forfatter Skrevet Søndag kl. 15:57 Ting blir komplisert . Skal man kalle dette en pressemelding tro. Kjære dere her Bimmers 🥰 Jeg har vært endel av dette nå i 13 og har vært en glede . Mange har jeg blitt kjent med og blitt mine venner desverre har jeg dårlig nytt her å melde og føler det er riktig å skrive kontra rykter . Fredag 7/2 vil være en dag som il bli husket så lenge jeg lever . Jeg våknet opp uten nevneverdige følelser i arm og bein høyre side og trodde det var e91 jobben . Lang historie kort det ble konstatert at jeg desverre har fått slag i hjernen 😢😭. Jeg hadde flaks det likegjerne kunne ført til døden . Heldigvis er jeg under de beste hender og skal på opptrening nå fremover. Dette vil si at jeg ikke kan skru på lenge her ,minimalt med oppdateringer på mine tråder ,men livet er jo viktigere enn Bmw oppdateringer 😂 Det blir en lang vei å gå her da høyre arm er lite kraft i og beinet henger på slep. Jeg skriver dette kun for at dere skal få sannheten av meg og ikke rykter . Så satser jeg på å komme tilbake en gang senere når jeg er bra•🥳 I mellomtiden får jeg kose meg her og se på dere og det gir meg styrke til å trene meg bra igjen Peace out .🥰 papertiger, *MrB*, paukri og 28 andre reagerte på dette 1 30
Otis Skrevet Søndag kl. 15:59 Skrevet Søndag kl. 15:59 Jøsses skrekk å gru! Du har hatt litt motgang! God bedring og opptrening! Håper du kommer godt ut av dette! sveigis reagerte på dette 1
Kvasi Skrevet Søndag kl. 16:06 Skrevet Søndag kl. 16:06 What the hell, det kan man kalle dårlige nyheter.. Men du er en hardhaus sånn som du holder på så vedder på at du kommer over denne kneika også. sveigis reagerte på dette 1
E.C. Skrevet Søndag kl. 16:13 Skrevet Søndag kl. 16:13 Uffda, god bedring snarest mulig! sveigis reagerte på dette 1
///M-ini95 Skrevet Søndag kl. 16:18 Skrevet Søndag kl. 16:18 Oi... Masse god bedring! sveigis reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Søndag kl. 16:52 Skrevet Søndag kl. 16:52 Ikke bra 😟 Håper du kommer ut av dette med minst mulig permanente plager.. God bedring! sveigis reagerte på dette 1
Ampera Skrevet Søndag kl. 16:53 Skrevet Søndag kl. 16:53 Trist lesning, det har vært en glede og følge dine oppdateringer. Ønsker deg alt godt fremover. Håper du er tilbake snart. Det viktigste er egen helse. Ta vare på deg selv, og kos deg med familien. God bedring Jan. Ron Jeremy og sveigis reagerte på dette 1 1
Dusy Skrevet Søndag kl. 16:56 Skrevet Søndag kl. 16:56 Dette var ikke hyggelig å lese, Jan! Ønsker deg masse god bedring, også får du ta tida til hjelp og fokusere på restitusjon og opptrening 😟 sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå