Lars89 Skrevet Mai 1 Skrevet Mai 1 Ferrari FF Kul bil! E3 Noen hadde for mye gardinstoff liggende 156 GTA 17M som har vært på eventyr Klassikere! Bobletreff Makky123, Weltzin, GtiGtr og 7 andre reagerte på dette 10
Espen.st Skrevet Mai 4 Skrevet Mai 4 Drømmebil papertiger, Paulus, Ingvaldsen og 7 andre reagerte på dette 9 1
Lars89 Skrevet Tirsdag kl. 22:06 Skrevet Tirsdag kl. 22:06 Fikk teste denne i dag. Dagens treningsøkt. Hjulskift på TRX Med M57 og 6hp Sportsbiler på tur Hindustar Ambassador GT3 Touring Jeep Commanche Orjan, Weltzin, Ingvaldsen og 4 andre reagerte på dette 6 1
Orjan Skrevet Onsdag kl. 06:29 Skrevet Onsdag kl. 06:29 (endret) 8 timer siden, Lars89 skrev: Fikk teste denne i dag. Jeep Commanche Hvordan var den B4n da? Er vel den som ligger tilsalgs på finn. Og Comanche er et sjeldent syn; de fleste er nok oppspist av rust, men den der ser jo særdeles original ut. Litt mer høyde og grovere hjul, så blir det jo riktig så tøft 😎 Endret Onsdag kl. 06:30 av Orjan
Espen.st Skrevet Onsdag kl. 09:15 Skrevet Onsdag kl. 09:15 Litt snacks fra ringen Dusy, _hp4, Orjan og 6 andre reagerte på dette 9
Olaandref Skrevet Onsdag kl. 14:55 Skrevet Onsdag kl. 14:55 Skulle gjerne delt bilde med dere, men mobilen lå i lomma og alt gikk fort. Bilen var fet nok i seg selv, M2 G87, men det som fremkalte hakeslipp på meg og en kollega var dama bak rattet, hun var nærmere 80 enn 60 år. Det var rett og slett fett og se, digger folk som gir litt f i alder og lever livet 🤩 Ampera, Mr. Erling, Tore Høgvold og 1 annen reagerte på dette 4
Daniel. Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Tok ikke bilde siden jeg kjørte, men traff på den sølve Ferrari 456 GT'en på bildet her: Kult å se en litt mer "uvanlig Ferrari" som i tillegg ikke er rød 😊 Lå bak en C5 Corvette et stykke også. Kjenner jeg må ha noe med bensin og manuell igjen snart, selv om det naturligvis blir noe i en mye lavere prisklasse enn disse her 😂 Endret 10 timer siden av Daniel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå