KireS Skrevet Juli 20 Skrevet Juli 20 Utrolig sjarmerende å møte denne innpå fjellet i Gudbrandsdalen i dag: Marius2002, laffe, Ampera og 9 andre reagerte på dette 12
Lars89 Skrevet Juli 22 Skrevet Juli 22 Mye fint på Vestlandet 👍 sveigis, Ampera, Saltkjelen og 6 andre reagerte på dette 9
Markus E30 Skrevet Juli 24 Skrevet Juli 24 Ser jo ikke dette hver dag akkurat 😆 gnilb, Saltkjelen, Lars89 og 7 andre reagerte på dette 10
Yngvejos Skrevet Juli 24 Skrevet Juli 24 (endret) On 7/20/2026 at 11:12 PM, KireS said: Utrolig sjarmerende å møte denne innpå fjellet i Gudbrandsdalen i dag: En bil alle ville gått rett forbi uten å tenke over det for 15 år siden. Respekt til de som gidder å ta vare på de "uinteressante" bilene. Edit: Jeg begynte med 5, økte til 10, deretter til 15, kjente følelsen av å bli gammel og nekter å høyne til 20. For meg som fremdeles ser på min 2005 E87 som en nyere bil, er dette no gammelt dritt. Endret Juli 24 av Yngvejos ehaugsnes og KireS reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke ofte man ser E39 M5 (eller E39 for øvrig) lengre. Er ikke dette en forumbil? En nydelig Sunbeam Alpine MKI. Ampera, Marius2002 og ///M-ini95 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå