tambur4 Skrevet Juni 27, 2021 Share Skrevet Juni 27, 2021 12 timer siden, Krisfje skrev: Denne så helt ny ut🙏🙂 Den er kjempefin. Ble tatt inn i fjor og fikk skilter i år. Eiet av en entusiast og befinner seg i Østfold. sveigis og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 27, 2021 Share Skrevet Juni 27, 2021 53 minutter siden, tambur4 skrev: Den er kjempefin. Ble tatt inn i fjor og fikk skilter i år. Eiet av en entusiast og befinner seg i Østfold. Vi får vel spørre @Orjan om han har fått med seg denne. Han er jo det Norske Alpina registeret 👍 Orjan og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 27, 2021 Share Skrevet Juni 27, 2021 @Fredrik 90 - den har jeg i registeret ja, og hatt gleden av å studere på nært hold; den er silke-strøken 🤩 B10 V8/1 nummer 115. Fra venstre; B10 V8/1 #075, B10 V8/1 #115 og B10 V8 #187 fupsaker, Sjakalen, tambur4 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Juni 27, 2021 Share Skrevet Juni 27, 2021 Grei høyde 👌 Marius2002, Walkabout, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2021 Share Skrevet Juni 27, 2021 Kult skilt Ampera, Saltkjelen, Sjakalen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 28, 2021 Share Skrevet Juni 28, 2021 On 6/27/2021 at 6:40 PM, Pekka said: Grei høyde 👌 Grei frontfanger Pekka og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 28, 2021 Share Skrevet Juni 28, 2021 (endret) 14 minutter siden, papertiger skrev: Grei frontfanger Tenkte akkurat på det selv. Alt annet enn greit. Endret Juni 28, 2021 av Walkabout papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juli 4, 2021 Share Skrevet Juli 4, 2021 Fin liten samling i Stryn i dag. Pekka, Sjakalen, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 5, 2021 Share Skrevet Juli 5, 2021 Litt snikfotografering utenfor det lokale hotellet. Skulebollen, Pekka og Sjakalen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Litt ymse fra gårsdagens Oslo-tur. Min X1 havnet i lokalavisen etter motorstopp for bussen, fin E30, og ikke mindre enn fem stk eldre Porscher😊 N.E.W., Pekka og Sjakalen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Ser ut til at det er norgesferie som gjelder iår, fortsatt utafor det lokale hotellet; Evopower, Snagg30 og Pekka reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 Etter å ha kjørt tur retur Arendal - Oslo i dag så må jeg si jeg er imponert over det jeg møter i trafikken. Bilparken i Norge har jaggu meg kommet seg helt opp på utenlandsk nivå. Nyere Porsche 911 i fleng, Bentley, en håndfull Aston Martin, ny Rolls Royce, AMG, haugevis av nye RS6, M3 og M2 ,Ferrari F8 og 488 osv osv. I tillegg til haugevis av fete hverdagsbiler, feite Premium SUVer og vanlige biler med stor motorisering. Og dette i elbil landet Norge 😂 Weltzin og tambur4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 På 4.7.2021 den 13.32, Olaandref skrev: Fin liten samling i Stryn i dag. Er det @Skulebollen som er linselus ? Olaandref reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Juli 11, 2021 Share Skrevet Juli 11, 2021 4 timer siden, Fredrik 90 skrev: Etter å ha kjørt tur retur Arendal - Oslo i dag så må jeg si jeg er imponert over det jeg møter i trafikken. Bilparken i Norge har jaggu meg kommet seg helt opp på utenlandsk nivå. Nyere Porsche 911 i fleng, Bentley, en håndfull Aston Martin, ny Rolls Royce, AMG, haugevis av nye RS6, M3 og M2 ,Ferrari F8 og 488 osv osv. I tillegg til haugevis av fete hverdagsbiler, feite Premium SUVer og vanlige biler med stor motorisering. Og dette i elbil landet Norge 😂 Etter å ha kjørt Oslo - Tromsø den siste uka , så vil jeg si at jeg på turen så de fleste av de biler du observerte, med unntak av RR. Jeg har ikke sette en enste BMW M5, på turen, men haugevis med elbiler, Audi ,id3, id4, bmw ix, tesla, Jaguar, Ford, Volvo m.m, så jeg føler meg privilegert som kjører F90. Dette er enda ikke en hverdagslig bil i trafikkbildet. 😍😍 Weltzin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 12, 2021 Share Skrevet Juli 12, 2021 9 timer siden, Ingvaldsen skrev: Er det @Skulebollen som er linselus ? Yes😁 fra roadtrip rundt Sognefjellet med overnatting på Lom. Fikk greit med blikk når jeg rygga bakover til campinghytta på dårlig grusveg😂 Tony Soprano, Reef89, mathiseeen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå