eivi91 Skrevet August 22 Skrevet August 22 Tyskerne kjører ikke i4 nei, der er det ekte vare. 🤠 M440i, med Mercedes-Benz takboks. Ampera, Dusy, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4
Lars89 Skrevet August 23 Skrevet August 23 Rally i byen Lenge siden jeg så en sånn Saab sist 370z i enden av kronglete grusvei. Biler er til for å brukes Ampera, sveigis, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6
Dusy Skrevet August 27 Skrevet August 27 Klovnesko på E18 i Sandvika Kona kunne tenkt seg en sånn sa hun, gøy! Marius2002, StigJ, Lars89 og 7 andre reagerte på dette 10
316 Skrevet August 27 Skrevet August 27 (endret) Første bilde fra 2021, da var taket på veg ned enkelte steder. Nå veldig på veg ned. 👀 Endret August 27 av 316 Marius2002, Lars89, Weltzin og 4 andre reagerte på dette 7
Fredrik 90 Skrevet August 27 Skrevet August 27 1 time siden, 316 skrev: Første bilde fra 2021, da var taket på veg ned enkelte steder. Nå veldig på veg ned. 👀 Hva er greia her, hvorfor står de bilene bare der. Det er iallfall litt verdi i E28en og den Sierraen bak der så lenge de ikke er fulle av kjeks..
316 Skrevet August 27 Skrevet August 27 Det er gamle innbyttebiler fra slutten av 90-tallet. Disse har stått siden da, og de fleste av de vil jeg anta har gått rundt 100.000. Han som både eier lokalet og bilene drev blant annet BMW i Elverum under navnet Tvins Auto og senere både Saab og Fiat. Jeg har funnet ut at BMW-en har stått siden 1997, har gått så vidt litt over 100.000 og er sannsynligvis lite rusten vil jeg tippe. Taket raser nok ned snart, han er ikke lett å kjøpe noe av.
N.E.W. Skrevet August 31 Skrevet August 31 (endret) Ymse Endret August 31 av N.E.W. Marius2002, Weltzin, mathiseeen og 4 andre reagerte på dette 7
N.E.W. Skrevet August 31 Skrevet August 31 På 27.8.2026 den 15.01, Dusy skrev: Klovnesko på E18 i Sandvika Kona kunne tenkt seg en sånn sa hun, gøy! Anbefaler deg på det sterkeste til å høre på din kone - dere vil ikke bli skuffet 😀 Ampera, Marius2002 og Dusy reagerte på dette 3
Tore Høgvold Skrevet September 6 Skrevet September 6 Mye fint på Cars & Coffee hos Fartskriver på Frogner i dag. Lars89, Ampera og Marius2002 reagerte på dette 3
papertiger Skrevet September 26 Skrevet September 26 M2 CS i Siegen, Tyskland Ampera, Lars89, Dusy og 3 andre reagerte på dette 6
Olaandref Skrevet September 26 Skrevet September 26 På 27.8.2026 den 22.12, 316 skrev: Det er gamle innbyttebiler fra slutten av 90-tallet. Disse har stått siden da, og de fleste av de vil jeg anta har gått rundt 100.000. Han som både eier lokalet og bilene drev blant annet BMW i Elverum under navnet Tvins Auto og senere både Saab og Fiat. Jeg har funnet ut at BMW-en har stått siden 1997, har gått så vidt litt over 100.000 og er sannsynligvis lite rusten vil jeg tippe. Taket raser nok ned snart, han er ikke lett å kjøpe noe av. Skjønner virkelig ikke poenget, er det virkelig bedre at bilene blir ødelagt enn å selge og la de leve videre.
RNJ Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Jeg var nylig på en fest i Københavnsområdet som ble holdt på et helt fantastisk sted: Classic Car House. https://classiccarhouse.dk Det var en kombinasjon av bilmuseum, garasje for fine kundebiler, verksted, bilbutikk og selskaplokale. Før festen gikk jeg en rundt på museet og ble veldig imponert over samlingen. Veldig mange fine biler og absolutt ingen kjedelige. Kan varmt anbefales og det er fullt mulig å besøke museet uten at være på fest! Noen bilder fra museet: Det var veldig mange kundebiler som ble oppbevart på stedet! Tydelig at en del dansker har styr på finansene! Fikk kun tatt noen få bilder her og gikk nok glipp av mange godbiter. Endret 4 timer siden av RNJ Lars89, *MrB*, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå