Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, KKME30 skrev:

Da va nye bilen hjemme😃

Gratulerer 😀 Denne er vel en av få Alpina som har vært i Norge nesten hele sitt liv. Har fulgt denne litt opp igjennom, hyggelig at den havnet hos en kjenner👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer 😀 Denne er vel en av få Alpina som har vært i Norge nesten hele sitt liv. Har fulgt denne litt opp igjennom, hyggelig at den havnet hos en kjenner👍

Takk😃 ja denne var vell bare et år gammel da den bel tatt inn til norge. Den har vell gått i ditt destrikt før?🤔 ja tror den skal få et bra hjem her👍😅

3 timer siden, hanssae skrev:

Gratulerer så mye 🤩👍

Tusen takk😃 kjekk bil og ha i samlingen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, KKME30 skrev:

Takk😃 ja denne var vell bare et år gammel da den bel tatt inn til norge. Den har vell gått i ditt destrikt før?🤔 ja tror den skal få et bra hjem her👍😅

Tusen takk😃 kjekk bil og ha i samlingen😃

Nei jeg tror ikke den har gått her på Sørlandet. Har bare sett at bilen har dukket opp på Finn.no opp igjennom åra og blitt spottet i grupper her og på FB. Jeg har visst om den i mange år for å si det sånn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2023 at 6:44 PM, papertiger said:

Hvem skulle trodd at dette designet fyller 20 år i år. For et utrolig lekkert eksemplar. Har du M sport sideskjørt? Såg veldig dype ut.

E60-designet har modnet bra, vil jeg si. M-sideskjørt ja. Skulle uansett lakke opp de originale, da de var slitt. Men så kom jeg over noen billige M-skjørt og tenkte: «Tja. Jeg har jo ambisjoner om full M, så kan jo begynne her». Men Full M lot vente på seg. Synes likevel den funker greit slik den er nå. Neste eier får heller «fullføre».

Endret av *MrB*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *MrB* skrev:

E60-designet har modnet bra, vil jeg si. M-sideskjørt ja. 

Jeg vil påstå at E60 er en av de mest tidløse bilene i historien. Historien har noen gode eksempler på biler som har tålt tidens tann usedvanlig bra. Du har Corvette C4, Jaguar E-Type, Citroën DS, MX-5, Lamborghini Miura…og BMW E60. Ikke bare ser den ut som en bil som kunne stått i ett 2023 showroom, den kjører sånn også. E60/61 er rett og slett fantastiske biler 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...