Werther Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 @Krisfje Hvis et gammelt tre faller på Peugeot 508, lager det da lyd?
sveigis Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Først vask tatt i år og helt nødvendig : Så ikke sånn ut før idag men nå ,mye bedre : Saltkjelen, BimmerFan!, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10
*MrB* Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Vi vestlendinger er ikke vant til slike snømengder… Dusy, papertiger, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10
Olaandref Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Slenger meg på med litt flere bilder av vinter på Vestlandet. Herlig vær, tørt og kaldt, jeg og guttungen fant oss en fin plass og koblet ut litt systemer for å ha det litt moro, ikke like morsomt som før, men joda, det gikk rundt, så nå er det mye mas om spinning fra baksetet 😇 Kvasi, Ampera, Snagg30 og 14 andre reagerte på dette 17
Olaandref Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 18 timer siden, Krisfje skrev: Så det var i nabolaget ditt det der 😅
Daniel. Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Har kommet litt mer snø siden jeg kom hjem fra jobb i går 🙃 Olaandref, papertiger, BimmerFan! og 4 andre reagerte på dette 7
Snagg30 Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 @Olaandref @*MrB* ja er uvant dette, spesielt for oss her på kysten hvor vi bor. Men vi nyter det Kolstad Jr., Olaandref, Marius2002 og 13 andre reagerte på dette 15 1
Markus E30 Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Liten service i natos trangeste motorrom. Luftfilter fra 2000🥰 Tennplugger blir en lek. ///M-ini95, Skulebollen, sveigis og 7 andre reagerte på dette 10
Dusy Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 M3en i sitt hi, i påvente av en etterlengtet vår fupsaker, BrokeBoi, Lars89 og 4 andre reagerte på dette 7
Øyvind L. Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Står å venter på varmere vær. Ampera, Markus E30, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8
Olaandref Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 58 minutter siden, Snagg30 skrev: @Olaandref @*MrB* ja er uvant dette, spesielt for oss her på kysten hvor vi bor. Men vi nyter det Hvordan er det med snø/is i felgene på den når du kjører? Jeg trodde tennene skulle ryke på stripa mellom Volda og Ørsta tidligere i dag, måtte svinge ut og fjerne snø 😅
Fredrik 90 Skrevet Januar 4 Skrevet Januar 4 Når det først er snø så er det i det minste deilig at det er så tørt at bilene er rene etter en uke på veien siden sist vask. Kun ett bitte lite lag med snøstøv på bakfanger etter hver kjøretur 👍 gnilb, BimmerFan! og fupsaker reagerte på dette 3
Snagg30 Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 12 timer siden, Olaandref skrev: Hvordan er det med snø/is i felgene på den når du kjører? Jeg trodde tennene skulle ryke på stripa mellom Volda og Ørsta tidligere i dag, måtte svinge ut og fjerne snø 😅 Det rister godt ja😂
Skulebollen Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 En fordel med åpne felger da, det har ikke min nyinnkjøpte suv 🙈 fupsaker, BimmerFan! og Markus E30 reagerte på dette 3
Olaandref Skrevet Januar 5 Skrevet Januar 5 4 minutter siden, Snagg30 skrev: Det rister godt ja😂 Så voldsomt og det 😅 2 minutter siden, Skulebollen skrev: En fordel med åpne felger da, det har ikke min nyinnkjøpte suv 🙈 Skal nok få kjenne på det du og ja 😅 fupsaker reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå